Gå til innhold

Hvor ofte koker dere smokkene??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg koker de bare hvis de faller på et golv som er veldig skittent(som på kjøpesentre) eller på bakken. Ellers skylder jeg de bare i kaldt vann. Vil gjerne høre åssen dere gjør det:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm bare når de er nye igrunn...

Skrevet

Hver dag. Det setter seg veldig mange bakterier i rota på smokken, der den sitter fast om dere forstår??

Skrevet

kommer vel an på hvor gammel ungen din er da.. jeg koker de ikke ofte nei. Barn trenger bakterier. De trenger også å bygge opp et immunforsvar og det får de ikke om man alt skal være "bakteriefritt"

Skrevet

Kokte dem to-tre ganger i uken når hun var bitteliten. Nå er hun 5mnd og de hun har nå kokte jeg når de var nye, ellers har jeg bare skylt dem. Bytter smokker ca annenhver mnd.

Skrevet

Skriver et innlegg her også.

Nyere forskning viser at gummien på smokken blir porøs av mye koking,og kan i værste fall føre til løs smokk,og kveling.

Det holder i massevis og vaske smokken under springen.

Skrevet

Skulle ønske 'noen' tok smokk - men enn så lenge er jeg for det meste smokk,,,

ville vel kokt den annenhver/tredjehver dag tenker jeg.. eller om den faller i bakken

Skrevet

Hehe... Jeg følger standeren som mange spøker med jeg ;-)

Med førstemann kokte jeg den bare den datt i gulvet, med andremann skylte jeg den når den datt i gulvet, nå med tredjemann bare ser jeg at den ikke ser for hårete ut og plukker vekk det værste ;-)

Koker smokkene når de er nye og en og annen gang når jeg kommer på det. Han er 4 mnd og tygger på så mye rart likevel at litt bakterier til eller fra spiller neppe noen rolle, det herder el dem bare.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...