Gå til innhold

kjenner man tennene når man ammer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

lurer på om det er tennene hans jeg kjenner ved amming?

akk stikket seg igjennom tannkjøttet og er litt ubehagelig å amme nå, er det da tennene jeg kjenner tro?

er ikke vondt, men har liksom ikke vært slik ved amming... :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

åja...he he he. Snakker fra egen erfaring her. Jeg ammet ennå da sønnen min fikk de første tennene sine. Han fikk dem ganske tidlig. Og han hadde for vane å småbite når han ammet, så jeg måtte slutte med det, for det gjorde så vondt. Men man kan kjenne det. Jeg gjorde hvertfall det.

Skrevet

Jeg kjenner ikke tennene i det hele tatt ved amming. Kun når hun biter, men ikke når hun er opptatt med å spise...

Skrevet

Kjenner ikke tennene når hun spiser, da ligger jo tunga over. Men når hun biter derimot- kjenner jeg dem GODT hehe =))

Skrevet

For å si det sånn, så kjenner du dersom han bruker de fine små tennene til å bite;) Gutten min på 7 mnd fikk si første tann da han var 3 mnd, har nå 6 tenner, og har i perioder bitt meg til blods;) Men det har gått over hver gang, bare å ha tålmodighet, hehe...

Skrevet

For ikke å snakke om hvis hun blir distrahert av en lyd, biter kjevene sammen og snur hodet med puppen fortsatt i munnen... Au! Har hørt om unger som har trukket blod sånn.

Skrevet

Jeg ammer minstemann på 9 mnd og han har 6 tenner nå. Har aldri bitt (det gjorde eldstemann), men man kjenner jo tennene. De blir mindre kvasse når de er skikkelig gjennom.

Skrevet

okay..

snuppen er 4mnd og nå være de jeg kjenner...

for det har ikke vært slik før, men kan jo å hende at jeg tenker mere over det da,hehe....

han har heldigvis ikke bitet meg enda... gleder meg ikke til det akk :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...