Rusketuska Skrevet 18. oktober 2007 #1 Skrevet 18. oktober 2007 Noen her som har noen tips til gode flyttebyrå med ok pris? Mellom Telemark, Notodden, Kongsberg, Drammen, Moss?? Glad for alle tips;))
Tommage♀♂ Skrevet 18. oktober 2007 #2 Skrevet 18. oktober 2007 Er du kun ute etter transport, eller pakking osv? Da vi flyttet leide vi en lastebil med sjåfør (Den lokale melketransporten, hehe), og gjorde all pakking og bæring selv. Eneste sjåføren gjorde var å kjøre bilen til oss kvelden i forveien så vi fikk losse i den, og komme neste morgen og kjøre de 25 milene til vår nye bolig. Dette betalte vi 12 000 for, og sparte veldig mye i forhold til å få flyttebyrå!
Rusketuska Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. oktober 2007 hehe;)) Den lokale melketransporten ja;)) Smart. Jeg trenger ikke hjelp til pakking, men bæring, må jo da ha to stk som kan bære, pluss transport. Titta litt på nettet nå, og hjelp, mye dyrere enn jeg hadde trudd :// Jeg er jo alene, og får ikke bært inn i bilen her. Kan få hjelp til å bære ut av den da, men trenger jo likevel to stk her da.... Hmm, får sjekke litt til:) kanskje jeg leier et par kompiser fra hjembyen istedet;)) Om de har tid...... begynner å haste her:) takk for svar;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå