Gå til innhold

Noen gamle kjerringer her inne?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du ei gammel kjærring på 27???

Er en mumie på 33, jeg da... :-/

Gjest Nordavind fra sør
Skrevet

hahaha...mumie! den var god:)

Skrevet

Hehe..

men husker ikke det på linken, så hadde vel sluttet å se barne-tv da på den tiden.

Skrevet

Kjerring og kjerring.. he, he. Gammelpottit kanskje. Er 36 år! Får dessverre ikke sjekket linken. Hva er det?

Skrevet

er "bare" , så husker ikke den.

byne å grine nå:( så trist den var!

Skrevet

Hvis du er gammel kjerring, da må jeg minst være utgått på dato med mine 37 år :o)

Skrevet

Hvis 27 år er gammelt entrer jeg de eldres rekker i dag=)

Skrevet

Jeg husker den, selv om jeg bare er 19...

den er så vanvittig trist!

Skrevet

GRATULERER MED DAGEN Tommage!!!!!

Skrevet

Er en skikkelig gammel kjerring jeg:-) 35 år om noen dager

Gjest Nordavind fra sør
Skrevet

Hva...trist?!!!, tenkte jeg...Så ser jeg at jeg har jo lagt ut feil link...gurimalla...mente denne da(håper jeg legger ut riktig nå) Jeg er så fjern, stakkars meg.....http://www.youtube.com/watch?v=wvIqDPjbuSg

Skrevet

Du la nok ut feil link ja hehe.. og ja husker dette Shagma hehe. Mest fordi venninna mi så på det. Men tror det har gått flere ganger, sist rundt 89-91 en gang.

Og nei du er ikke gammel, for da er jammen meg jeg det også.. og jeg føler meg aldeles ikke gammel!!!!

Skrevet

Jeg er et gammelt skinn på 27 år.Er ganske gammel og ble myyyyye gamlere da sønnen min begynte på skolen nå i høst.Ja ja det går bare en vei,blir ikke yngre med årene.

Skrevet

Å steike! Husker denne ja, elsket å se på det! Mener det gikk på frokosttv i helgene, eller tar jeg feil nå?

Har tenk mye på den serien faktisk, lurte på hva den het, og nå fikk jeg svar på det=)

Gjest Nordavind fra sør
Skrevet

Jo den gikk i helgene:) Satt som spikra jeg vaffal:)

Skrevet

Jeg er en gammel kjærring på 27 i Desember..... Husker denne godt, spesielt sangen, husker ikke serien så godt:) Veldig nostalgisk var det å se den igjen....

Skrevet

Jeg er en ung jente på 30 år og husker godt den ja. :o)

Skrevet

Hehe, du er da ikke gammel....

Er visst FOR gammel jeg da, for jeg husker ikke at dette gikk på Barne Tv ://

Men... så er jeg halvveis til 70 og da... så kan kanskje ikke regne med annet ;))

hihi..

:0)

Skrevet

hehe ja fossilen på snart 29 her å husker nok den der ja..husker jeg syntes sangen var så tøff.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...