2prinsesserogbim Skrevet 18. oktober 2007 #1 Skrevet 18. oktober 2007 hvordan går det?? jeg har el nå tror jeg da... ;o) helt sikker kan jeg vel ikke vere.. tappen er myk, våt, vanskelig å nå, men jeg tror den er åpen. jeg har også hatt vondt/ømt i eggstokkene, så det er vel godt sannsynlig at det er el. hadde en stigning på tempen, men nå er den synket litt.. er vel 3 dager siden den steig masse.. vet ikke helt hvordan det er med denne tempinga siden jeg er helt fersk på den området.
Gutteprinsen Skrevet 18. oktober 2007 #2 Skrevet 18. oktober 2007 Igår kom tante på besøk da, 17 dager over!!!! Men når burde jeg begynne å teste el?? pleier som regel å ha reglemessig mens, uten om denne gangen. Men du får ha lykke til da:))) får håpe det klaffer for dere denne gangen
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 18. oktober 2007 #3 Skrevet 18. oktober 2007 berre kom med tempene du har hatt til nå.
2prinsesserogbim Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 18. oktober 2007 skriver de ned her til deg i morgen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå