Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2007 #1 Skrevet 18. oktober 2007 Har lagt inn et par innlegger om at mamma skal kjøpe ny leilighet og skal overlate det gamle til meg. Og vi har endelig begynt å dra rundt på visninger. Det blir ikke lenge til jeg endelig kan bo en en egen leilighet, der jeg ikke trenger å være så redd for å måtte flytte igjen. Neste gang jeg flytter, blir det for godt...håper jeg Uff...sorry az...men jeg er bare så gla og så lettet.
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2007 #2 Skrevet 18. oktober 2007 ....dere begynner vel å bli lei dette maset...men jeg kan ikke noe for det HI
Reese Skrevet 18. oktober 2007 #3 Skrevet 18. oktober 2007 det er jo her inne man kan dele gleder og sorger, og når man først blir glad så må man jo få utløp for det et sted. du er heldig som endelig skal får din egen plass å bo. Jeg stresser livet av meg for å finne et sted og bor akkuart nå hos foreldrene mine og det er ikke særlig gøy, så vet hvordan den følelsen du har nå kjennes ut:D mvh
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2007 #4 Skrevet 19. oktober 2007 Vet du hva? Jeg gikk gjennom det samme som deg for nesten 4 år siden. Jeg slet skikkelig med å finne et eget sted å bo, fordi alt var så dyrt. Og iløpet av de nesten 4 årene, flyttet jeg 3 ganger, fordi det alltid var noe. Huset skulle selges etc. Så jeg har vært på flyttefot så mange ganger, at jeg føler at jeg ikke få helt roen i meg. Derfor er jeg så gla nå for at jeg endelig få oveta leiligheten til mamma, og endelig få slå meg til ro. Så ønsker deg all lykke. Håper du finner en leilighet som passer til deg Og takk for støtten. Klem fra HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå