aprilbaby_2011 Skrevet 18. oktober 2007 #1 Skrevet 18. oktober 2007 Poden er så plaga, og legen sa at jeg måtte bestemme selv om jeg ville operere han eller ikke. Er så usikker... Hva er deres erfaringer. Poden her er plaget med natthoste og at han ofte setter mat fast i halsen pga litt store mandler.. Takker for svar!
Nusseline♀♀♂ Skrevet 18. oktober 2007 #2 Skrevet 18. oktober 2007 Herlighet! Har legen lagt det ansvaret på deg! Det er da en avgjørelse legen skal ta! Snuppa mi var 3 år når hun fjernet falske mandler og la inn dren, hun har blitt bedre etter det. Men det var en tung operasjon og tid etterpå å ta seg opp igjen for henne, det var nok for at det var på høy tid at hun ble operert. Det var veldig infisert og defor blødde hun mye.
Dotten Skrevet 18. oktober 2007 #3 Skrevet 18. oktober 2007 Du kan sende en pm til tara tara tei tei (nicket). Datteren hennes har i hvert fall nettopp fjernet falske mandler... Hun er ca 3 år (datteren altså). God bedring til knerten din
Gjest Skrevet 18. oktober 2007 #4 Skrevet 18. oktober 2007 sønnen min gjorde det i juni, han er 3 år og det gikk veldig bra! han snorket som en gubbe og pustet veldig tungt, han spiste lite også.. men nå er han en ny gutt! sover stille, spiser MASSE (har lagt på seg 2-3 kg siden juni) han virker mer fornøyd nå og har ikke vært forkjølet eller hatt ørebetennelse siden. Sønnen min hadde nesten ikke mellomrom i halsen mellom mandlene, de var enorme.. det er lettere for barna om de blir fjernet når de er små, sønnen min var i fin form dagen etter operasjon, og klaget veldig lite på smerter. det var værre med mamma... hehe om jeg fikk velge ville jeg gjort det!
hund&barn@fullrulle Skrevet 18. oktober 2007 #6 Skrevet 18. oktober 2007 Gutten vår på 3,5 fjernet den falske mandelen og la dren i ørene for to mnd siden. Gikk kjempe fint. Ingen plager i etterkant og klager ikke på vondt i ørene og snorker mindre
aprilbaby_2011 Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 18. oktober 2007 Hei! Takk for svarene! Jeg fant det også litt merkelig at jeg måtte ta den avgjørelsen selv, men jeg tror nok at jeg velger å ta operasjonen, ja.. :-/
♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 18. oktober 2007 #8 Skrevet 18. oktober 2007 Min sønn var 2.5 når han fjernet mandler og polypper. han er blitt mye bedre. men kan ikke skjønne hvorfor legen legger det ansvaret på deg? hvis barnet ditt har vært mye plaget med sykdom i forbinnelse med mandler og polypper så bør du fjerne det, detk an hjelpe mye. jeg fikk en helt "ny" unge. han var ikke så mye syk lengre og ikke så ille. nå har vi ikke vært på sykehuset på over et år, for oss er det ny rekord. Men spør legen hvorfor dette er et valg du må ta. er jo han som er fag person ikke du.
Lucie*OgGuttaBoys* Skrevet 18. oktober 2007 #9 Skrevet 18. oktober 2007 Eldste sønnen min fikk fjerna ekte og falske mandler da han var 3,5 år. Han var veldig syk, gikk ofte på pencilin, til slutt sa jeg at nok er nok og forlangte operasjon.. Etter det har han ikke vært mer syk enn en og annen kjapp forkjølse.. Han hadde også problemer med å få ned maten..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå