Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2007 #1 Skrevet 18. oktober 2007 folk ligger inn innlegg her : dette er ikke ett krangle innlegg, men jeg ville være anonym??? hallo? det er ikke bare krangle det går ann og være anonym på....
inakvad Skrevet 18. oktober 2007 #2 Skrevet 18. oktober 2007 Men jeg lurer på hvorfor du er anonym...?
Gjest Skrevet 18. oktober 2007 #3 Skrevet 18. oktober 2007 Nei, det går fint an å være anonym inne på trimesterne også
Teltpluggen Skrevet 18. oktober 2007 #4 Skrevet 18. oktober 2007 Men ikke på skravlesiden, og jeg tror kanskje det er DET som gjør at de legger det inn HER. For å få respons av flere enn de evt hadde gjort på trimestrene..
Maja-Kaja Skrevet 18. oktober 2007 #5 Skrevet 18. oktober 2007 er jo noen spm som ikke passer inn på noen andre rom enn skravle. "problemet" med skravle er at det ikke går ann å være anonym der. så da bruker de heller dette forumet, for her er dte nest mest aktivitet, pluss at det r ann å være anonym=) ikke noe å bli sur for det vel?
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2007 #6 Skrevet 18. oktober 2007 ..og det sier du som er en av de sureste her inne...hahaha
Maja-Kaja Skrevet 18. oktober 2007 #7 Skrevet 18. oktober 2007 hehe, huff dah:) men sier jo bare det jeg mener. blir jo ikke sur hvis noen har et personlig spm hvor de vil være anonyme:) litt forskjell der, eller? forskjellig synspunkter der også men men=) hihi ps jeg trenger i det minste ikke gjemme nicket bak en anonymknapp, så kanskje jeg virker surere enn andre. kan jo være en som hele tiden kaller seg anonym her som er "surere" enn meg. tenkt på det?
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2007 #8 Skrevet 18. oktober 2007 ..bra du er så oppesen etter alle de sure og slemme innleggene du skrev for noen dager sida..jeg ville liggi litt lavt viss jeg var deg..men men...
Maja-Kaja Skrevet 19. oktober 2007 #9 Skrevet 19. oktober 2007 okei, men du er ikke meg... sorry hvis jeg er får å dytte fram alle typer innlegg........... og den diskusjonen har vi lagt bak oss uansett........ var ikke mot noen personer, bare den meningen der. og nei, jeg vil ikke ligge lavt pga en diskusjon som ble mye verre enn den var ment (tror jeg snakker for alle parter når jeg sier at den ikke skulle bli til så mange fjær)... get over it du også
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2007 #10 Skrevet 19. oktober 2007 haha! maja-kaja virker da som en positiv jente. må vel kunne være uenig i noen saker, uten å bli kalt krangles sureste innlegger. mens jeab derimot. SKREKK OG GRUUUUUUUUUUUUUUUU
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå