Tulletutta Skrevet 18. oktober 2007 #1 Skrevet 18. oktober 2007 Vi har plassert sete bak passasjer sete. Lurte på kor alle andre har setene sine.
*1+1=2 små* Skrevet 18. oktober 2007 #2 Skrevet 18. oktober 2007 plasserer det bak førersetet, da slipper jeg gå rundt bilen for å hente ut nurket! Baby og hund må dele plassen bak, må også henge opp speil så jeg ser baby mens jeg kjører!
Valentine nr2 Skrevet 18. oktober 2007 #3 Skrevet 18. oktober 2007 Vi har nr 1 bak passasjersetet, da kunne jeg strekke en hånd bak hvis det trengtes. Men nå sitter han i stort sete, mot kjøreretningen og det låser setet foran. Derfor kommer nr2 til å bli plassert bak fører. Må bare anbefale å anskaffe speil (babyshop, barnas hus og biltema har slikt i allefall) som du kan se via sladrespeilet og smokkestreng. Også ha med cd'en med den musikken du har hørt mest på i svangerskapet.... Det kan hjelpe i enkelte situasjoner!
*1+1=2 små* Skrevet 18. oktober 2007 #4 Skrevet 18. oktober 2007 vi tenkte å bruke sånt hjelpespeil( som man bruker når man øvelseskjører) fester det i vinduet på bakluka så jeg kan se i bakspeielt og følge med på nurket:)
twoboys & a girl Skrevet 18. oktober 2007 #5 Skrevet 18. oktober 2007 Her blir elstemann å flytte bak sjåfør siden, mens babyen får plassen bak passasjeren.
*smil* m/ snupp06 & gutt 07 Skrevet 18. oktober 2007 #6 Skrevet 18. oktober 2007 Da vi fikk snuppa plasserte vi henne bak passasjer setet. Var noe med at det var sjeldnere krasj og ulykker på den plassen enn bak fører... Vanskelig nå når det blir to, kan jo ikke favorisere en. Men nå må det bli en på hver side bak. Har sladrespeil, så ser godt hva barna gjør mens jeg sover. Anbefales virkelig. Det er deilig å ha=)
Caelyn Skrevet 18. oktober 2007 #7 Skrevet 18. oktober 2007 Bak passasjersetet siden det passet best der
oktoberprinsesse *mamma* Skrevet 18. oktober 2007 #8 Skrevet 18. oktober 2007 "Har sladrespeil, så ser godt hva barna gjør mens jeg sover." imponerende hva speil kan gjøre:0) håper du ikke sover mens du kjører:0)
saray Skrevet 18. oktober 2007 #9 Skrevet 18. oktober 2007 venter nummer 3 som alle må ha plass til større og mindre seter så har ikke så store valgmuligheter. eldstemann sitter kun på vanlig sete og sitter derfor i midten,han på 2.5 har plassen bak passasjersetet og minsten får sitte bak sjåføren. hvor får man tak i disse speilene til å se hva babyen gjør når de sitter bakover?????
Tulletutta Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter #10 Skrevet 18. oktober 2007 http://www.mamut.net/controls/shop/shops/5/default.asp?wwwalias=Barnetrend Jeg fant desse når eg leita nå er jo kjempe fine då.
saray Skrevet 18. oktober 2007 #11 Skrevet 18. oktober 2007 oj.takk:)de var jo kjempesøte.tror jeg vil skaffe meg ett sånt ett
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2007 #12 Skrevet 18. oktober 2007 Barnet SKAl sitte bak fører for og ikke være til forstyrrelse for sjåføren... det lille sekundet du snur deg for og se etter den lille kan være katastrofalt!!!! husk det!
Bystedt Skrevet 18. oktober 2007 #13 Skrevet 18. oktober 2007 Blir midten bak for prinsessa vår. Godt beskyttet vekk fra sidedørene ved event. sidekollision. Ved en frontkollisjon så er jo stolen så godt fastspent likevel. Slik står det på Britx sine sider: "Midtplassen bak er den mest beskyttende for sidekollisjoner. Hver ulykke er unik og påvirker ulike passasjerer på ulike plasser i bilen, avhengig av bilens eller bilenes kjøreretning, nedbremsing og fart!"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå