Gå til innhold

Ikke sant at

Lektor Doppler med tillegg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bør sitte her og fjase i stedet for å skrive når NTNU plutselig flytter frem innleveringsfristen av oppgaven min med 3 uker og den ble på mandag i stedet for om 3 uker og jeg ikke har noe klart? Det er jo ikke min feil at de flytter ting sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp. Gi f..... Men det er jo deg selv det går utover da :)

Skrevet

Nei, det er ikke din skyld. Og dessuten kan du jo gi referanser til andre som har forsøkt å pelle på deg før så de får høre hvordan det pleier å gå, da får du antakelig levere når du vil.

Skrevet

*humre*

Forøvrig tar jeg gjerne i mot kilder på stereotypi og pygmallion, for jeg har ikke en jævla bok hvor det står noe om det..

Skrevet

Pygmalion in the classroom fant jeg, men finner ikke noe på stereotyper. Annet enn på wikipedia, men det kvier jeg meg litt for å bruke, men det kan jo duge sånn at jeg får levert det jeg skal levere, og så kan jeg bytte det ut. Og så fant jeg noe som heter forventningsteori, og det kan jeg bruke sammen med pygmalion.

Hva er stereotyper, hvordan oppstår de, og hvordan blir man kvitt dem? Gjerne med et navn sammen med resten.

Skrevet

Google stereotypes og få mye mer enn wiki. Sikkert en eller annen ref som kan brukes.

Skrevet

I know, men lettvint var det ikke.. Men jeg finner nok på noe..

Skrevet

Sorry, jeg er ubrukelig på alt som smaker SV-fakultet... jeg befatter meg aldri med mennesker og adferd om jeg kan unngå det, bortsett fra språklig adferd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...