Gjest Skrevet 18. oktober 2007 #1 Skrevet 18. oktober 2007 Hvis en pakke ble levert i Oslo i dag tidlig, kan den være kommet til Bergen i morgen da? Vi får posten så seint her, men jeg har kollinummer. Kan jeg gå på posten med kollinummer og spørre i morgen (selv om jeg ikke har hentelapp)? Noen med peiling?
Gjest Skrevet 18. oktober 2007 #2 Skrevet 18. oktober 2007 Jeg tror det er mulig ja. Når jeg bestiller fra hm rowell...f.eks. så får jeg alltid en mld med nr før jeg får hentelappen. Og har alltid fått hentet pakke med det nr der, jeg.
1stor1liten =) Skrevet 18. oktober 2007 #3 Skrevet 18. oktober 2007 du kan søke opp pakken på posten.no med kollinummer.. du kan også hente pakken uten lapp om du har kollinummer med deg =)
Økologisk_knekkebrød Skrevet 18. oktober 2007 #4 Skrevet 18. oktober 2007 Om du har kollinummeret kan du gå inn på www.posten.no og sjekke om pakken har kommet. Om den har kommet fram kan du skrive ut hentelapp selv. (Men du kan også gå på posten og spørre, du trenger ikke hentelapp så lenge du har kollinr.)
Gjest Skrevet 18. oktober 2007 #5 Skrevet 18. oktober 2007 Tusen takk for svar. Har sjekket på posten, men det står foreløpig bare at den er levert i Oslo.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå