Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det mulig, da?? Nå har jeg både i går og i dag morges tatt med meg kokt vann på badet for å pusse tenner, stått med børsten i ei hand og karaffelen i den andre, og likevel har jeg slått på springen med den tredje hånda jeg ikke har, det vil altså si knøla den på med en av de to opptatte henda, for så å pusse tenna i giardia. Jeg gir helt opp. Jeg er tydeligvis bare en samling inngrodde handlingsmønstre og eier ingen kontroll eller egen vilje.

Forøvrig bruker man vann til mye man ikke tenker over. Dessuten blir man jævla tørst.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er så fint å bo på bygda!

Eller kanskje ikke? Her har bilen streika og vi kommer oss ingen steder!

Skrevet

Husker dette fra en viss flom med rare bakterier i drikkevann.. Vann er så utrolig must.

Skrevet

Dejavu. Ternker på giardiaen her for tre år siden. Vi var heldigvis utenfor smittet drikkevannsområde, men måtte jo selvsagt være påpasselig likevel. Hvor lenge må du koke?

Skrevet

vi pussa tenner i bon aqua med solbærsmak og kullsyre i dag tidlig

i kveld kommer gamlefar med vann på kanner fra bondelandet

Skrevet

Egentlig? Hehe

Bare 200 m til närmeste nabo (som vi heldigvis ikke ser). Det er 7 km til sentrum og hakvtime til ferja. Jeg vil ha en leiebil som kan kjöre hit selv!

Skrevet

Det siste jeg så var minst to uker selv om de skulle avblåse. (Eller hvor lenge jeg koker hver haug med vann? I stad holdt det på å bli nærmere to uker det også, for jeg glemte av skitten, men ellers holder det visst med tre min.;)

Skrevet

Tenk litt større, kjære deg - du kan få en leiebil som blir kjørt dit AV EN HUNK og så kan du tilfeldigvis ta på deg kjolen og støvlene imens.

Skrevet

*löper for å stenge sambo inn i snikkarboden*

Skrevet

Tullehøne :-)

Kunne det også bli aktuelt å koke vannet helt til februar, var det noen som sa noe om det i en nettavis?

Skrevet

Med mindre du etterfølger tannpussen med munnskylling i sånn 500 liter vann eller deromkring, behøver du neppe bekymre deg. Men jeg er imponert over autoritetsunderkastelsen din.

Skrevet

There's a first time for everything, hehe. Jeg har ingen måte å etterprøve giardia-påstander på, og på ingen måte tid til å spy og drite mellom nå og jul.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...