Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor for kan man øke grøt mengde? sønnen min er drøye 4mnd. idag gav jeg han 50 ml og nesten 2ts med grøtpulver. så den er vedlig tynn-helt rennende, vi er på 4 dagen. han elsker det og begynte å gråte når han ikke fikk mer. merker han trenger mer mat, inatt har jeg ikke gjort annet enn å amme føler jeg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da er der nok bare å øke, ikke noe farlig med det:)

Her starta jeg med tykk velling på flaske, og gikk fort over til å gi vanlig grøt. Og alt gikk nå bra her. Og vi starta når hun var 3 mnd ;)

Skrevet

Vet ikke om det er noen "regler" for det. Vi ga så mye som sønnen min ville ha etter første dagen vi. Gikk fint det. Ikke noe mageproblemer.

Skrevet

Trodde man skulle gå såå forsiktig fram jeg? Blitt skremt jeg da :))

Skrevet

det trodde jeg og man skulle. Tenkte jeg skulle lage grøten tykkere imorgen, men gi han mindre. det må vel være ok...

Skrevet

Jeg snakket med hs istad. Og hun sa jeg bare skulle gi han tykkere grøt og gjerne to måltider nå.

Skrevet

det vanlige er vel å øke til full porsjon innen 2 uker. tåler magen det bra, er det bare å kjøre på:)

Skrevet

hvor lenge har du holdt på med grøt guttebassen, og hvor gammel er barnet ditt?

Skrevet

Butten min er 4,5 mnd. Begynte for en uke siden. Men har brukt kunn en teskje med ca 40mml mme. Økte til to teskjeer i går og begynte med en mitt på dagen i tillegg idag. Skal lage tykkere og mer i kveld!! Har nok vært litt for forsiktig iflg. hs. For han sover dårlig på natta.

Skrevet

Jeg også ammer hele natta.. Sover kunn en halv time til time også pupp igjen. SLITSOMT! Krysser fingre og tær for at han sover snart med mer grøt i magen :)

Skrevet

ok, da virker det som om det er bare er å kjøre på:) håper det hjelper da, både for deg, meg og gutta våre:)

Skrevet

Husk å ta ca en halv teskje Malt i grøten! Lykke til du også! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...