Gå til innhold

Er dere ute og leker med deres små?


HoochIsCrazy

Anbefalte innlegg

Bare lurer på om dere er i parker og på lekeplasser med de små?

Jeg tenkte kanskje det var litt tidlig, men nå er jeg usikker! Må bare høre hvordan det er med dere:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi er ikke ute å leker... Skal ut å kjøpe vinterdress/lekedress til lørdag, men ser ikke for meg så mye utelek før etter at snuppa er blitt 1 år...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja vi er ute stort sett hver dag. :) Er godt med litt frisk luft:) Leker med steiner, gress og elsker å sitte i trillebåren hehe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er ute på tur hver dag, av og til får han sitte i babydissen å disse litt. Er kjempe gøy. Har ikke vært i sandkasse eller satt han på bakken. Kommer til å spise på alt han ser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi er ute å leker masse på lekeplassen i nærheten....særlig i helgene da storebror går litt på veggen og trenger å få ut litt energi :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har vi leka ute siden i sommer vi, både i dissa og i sandkassa. Elsker det å smake på sanda hører til også det deilige gresset.....

Å så elsker han traktorer å lastebiler så det bli mye vromming også.....

Vi har prøvd rutsjebanen også men det ekke helt lett enda.....

Ellers så har vi lukta og tatt på mye blomster og trær i sommer......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja, vi er det=) frem til september var vi kun på verandaen og lekte med baby-bassenget hans + turer i vogn seff da. men nå har han fått dress så han krabber rundt ute - og ALT skal i munnen, så man må passe på konstant, hehe.. han har fått seg en bil som han kan støtte seg til når han går, så den løper han mye etter på asfalten! han stortrives ute!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi ser på omverdenen , buss er gøy å kjøre , elsker å huske på huska og vippe , er litt skeptisk til sklia enda. lekeslåss og leker mye med klosser og biler på gulvet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...