Babyfacepsycho Skrevet 18. oktober 2007 #1 Skrevet 18. oktober 2007 Ringte en bhg her for og spørre om det muligens var noen åpen bhg her, og for og spørre om dem brukte parkdressene nå, og om dem brukte med eller uten for. Fikk svar på det jeg lurte på og litt mer. Ble like så godt tilbudt en plass i en familie bhg. =) Så da skal jeg og tulla reise ned og se på den imorgen! Ahh, hun kommer bli så glad for og få noen og leke med. Og endelig kan jeg begynne og søke jobb aktivt! Blir jo bare deltid til og begynne med da. For at tulla skal få bli vandt til det, mens jeg søker jobb. =) Så får det heller bli fulltid når hun blir litt større og jeg har fått jobb. *kjempegladidagogbaresmiler* =)
WP-TLogPeanut Skrevet 18. oktober 2007 #2 Skrevet 18. oktober 2007 Næ ,. så kjekt å få tilbudt plass når en bare ringer for å spørre om noe,hehe Kos dere på besøk i bhg i morgen,håper det er en som tulla kan gå i
Min *lille* prins*er stor* Skrevet 18. oktober 2007 #3 Skrevet 18. oktober 2007 så gøy for jenta di!!! kjempeglad på deres vegne!! alle barn fortjener en barnehage/park. kan jo bli litt kjedelig med "bare" mamma hele dagen:) lykke til:)
Babyfacepsycho Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 18. oktober 2007 Ja det var jo litt komisk egentlig. =) Hihi. Men enda mer morsomt var det at jeg faktiskt ikke har fått sendt inn søknaden enda. Så jeg klarte og snike med føre i køen. Men det er jo bare fordi, ingen andre ville ha plassen. De som var i køen ville ikke ha plass før på nyåret. Så da snek jeg meg inn og tok den. :-P Håper jeg får et godt intrykk av bhg:n imorgen da. Var bare 3 andre barn der, siden det var familiebhg. Men dem samarbeidet med 2 andre familiebhg, så dem pleide og finne på ting sammen. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå