Gå til innhold

Mary Kay-produkter


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som bruker MK-produkter? Favoritter???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker en night cream på stumpen til snuppa. Funker som bare det. Den kan vist brukes til mye forskjellig.

Har en ansiktskrem krem til meg selv.

Skrevet

Deres foundation er fantastisk!!

og jeg skal også skaffe meg håndserien deres.

Skrevet

Ja, foundationen virket fin den! Kanskje fordi jeg for en gangs skyld renset og stelte huden skikkelig først...!

Skrevet

Jeg bruker bare Mary Kay og huden min har aldri vært finere:)

Rensegele og fundation er helt klart favoritter, men som sagt, alt er bra:)

Skrevet

Har håndserien deres. Helt topp, men alt for dyr...

Har den 3i1 til ansiktet , som skrubber og vasker osv til ansiktet.

Har egentlig foundationen også , men den er ikke åpnet engang...

Hadde fuktighetskremen også , men har brukt den opp og har ikke råd til ny enda.

 

Liker produktene, men er litt dyrt synes jeg...

Skrevet

Den ene tuben i hånd-pakken , den veldig tykke fete kremen , er foresten veldig fin til tørresprukne hæler ! :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...