Mamsen til j&g Skrevet 18. oktober 2007 #1 Skrevet 18. oktober 2007 Noen som bruker MK-produkter? Favoritter???
pinglo Skrevet 18. oktober 2007 #2 Skrevet 18. oktober 2007 Bruker en night cream på stumpen til snuppa. Funker som bare det. Den kan vist brukes til mye forskjellig. Har en ansiktskrem krem til meg selv.
Cat.68 Skrevet 18. oktober 2007 #3 Skrevet 18. oktober 2007 Deres foundation er fantastisk!! og jeg skal også skaffe meg håndserien deres.
Mamsen til j&g Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 18. oktober 2007 Ja, foundationen virket fin den! Kanskje fordi jeg for en gangs skyld renset og stelte huden skikkelig først...!
Nicita73 Skrevet 18. oktober 2007 #5 Skrevet 18. oktober 2007 Jeg bruker bare Mary Kay og huden min har aldri vært finere:) Rensegele og fundation er helt klart favoritter, men som sagt, alt er bra:)
RajaPia Skrevet 18. oktober 2007 #6 Skrevet 18. oktober 2007 Har håndserien deres. Helt topp, men alt for dyr... Har den 3i1 til ansiktet , som skrubber og vasker osv til ansiktet. Har egentlig foundationen også , men den er ikke åpnet engang... Hadde fuktighetskremen også , men har brukt den opp og har ikke råd til ny enda. Liker produktene, men er litt dyrt synes jeg...
RajaPia Skrevet 18. oktober 2007 #7 Skrevet 18. oktober 2007 Den ene tuben i hånd-pakken , den veldig tykke fete kremen , er foresten veldig fin til tørresprukne hæler ! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå