Gå til innhold

Dere med barn på 8 mndr og oppover:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tar dere med barna ut og leker i parker og på lekeplasser nå? Jeg har liksom tenkt at sånn er det ikke noe vits å tenke på før han kan gå selv, men kanskje jeg kan ha han med ut...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi begynte å ta med sjarmtrollet ut når han var rundt 8 mnd.. Satt han i sandkassa og lekte litt og huska litt, og lekte på sklia. Holdt ikke på så lenge, men en liten stund syns han det var moro..

Skrevet

hender jeg tar henne med en halvtimes tid på lekeplassen.. leker litt i sandkassen og føyser litt:) men det blir ikke så lenge for hun klarer ikke å bevege seg så godt i parkdressen..

Skrevet

Lillewirre har ikke vært ute på noen lekeplass ennå. Har heller ikke sandkasse. Tenkte kanskje å fikse en liten sandkasse til å ha på terassen utover vinteren. Ikke har jeg klart å skaffe vunterdress til henne i str 68 eller 74 heller, så det blir liksom så mye klin. Nå skal det sies at hun er ofte "leker" sammen med to andre babyer inne. Hun krabber og reiser seg opp og går langs sofaer og bord, så hun hadde nok hatt det artig ute på bakken;o)

Vi kjøper nok ett akebrett til henne etterhvert, ett slikt hun kan sitte godt på. Men det er nok en stund til den første snøen faller her i indre østfold.

Det å være ute handler jo også om frisk luft, nye inntrykk osv. Vi har hund, så vi er mye ute uansett. Men da sitter hun i vognen. Ønsker meg en bæremeis, kjenner jeg. Da kunne vi vært ute i skogen istedet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...