Gå til innhold

-Bergen - Lei av å trille på tur alene.... -

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en sønn som er født i august 2007. Både jeg og samboeren min er tilflyttet til Bergen ( Fyllingsdalen ) og har derfor ingen familie her. Vennenne mine som bor i Bergen har ikke barn og er på jobb/skole på dagtid, så det blir litt ensomt.

Er det noen i samme situasjon som kunne tenke seg å bli kjent og kanskje treffes for å trille på tur ol??

Skulle gjerne vært med på Treffet 22 okt, men det passet ikke. ( Skal til tannlegen :/ :) )

Håper på svar =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. jeg bor på askøy, så det er et lite stykke unna da.

har også en sønn født i august.

Skrevet

Bor i Loddefjord, nesten midt melleom dere, hehe.. Er ikke såå langt til Fyllingsdalen herfra (er egentlig fra Fyllingsdalen), men litt langt å gå......

Skrevet

det er et godt stykke å gå ja. ;)

85-modell du og??

Skrevet

Jepp, er vi det alle tre?

Skrevet

i følge profilen ja. fikk vel ikke barn i august du og??

Skrevet

Hehe! Nei, det gjorde jeg ikke. Jenten min er litt eldre enn guttene deres. Hun ble født i februar..

Skrevet

hei, jeg fikk en gutt i august 07. bor i øygarden nå da. men har planer om å flytte til straume/loddefjord om ikke så lenge

Skrevet

Så kjekt da. Ser jo ut som vi er en liten gjeng her ute:)

Skrevet

Jeg bor i fyllingsdalen :-) Men flytter rundt juletider til eidsvåg (kjøpt hus der). Har en gutt født i april, pleier å gå turer med en jeg lå på sykehuset med som fikk baby samme dag. Hun bor også i her ;-) Kan sikkert være med oss å treffes hvis du vil..?

Skrevet

dytter denne opp igjen jeg.

er veldig gjerne med på å gå turer engang iblandt. :)

Skrevet

Milde her! Gutt født i mars! Ingen trillevenner heller :(

Skrevet

Leandermamma:

kanskje vi kan møtes en dag??

Om du er interessert?

Skrevet

Arna/Åsane her. Er også med på å trille, men bor jo et stykke fra dere. Noen andre nærmere? Gutt født i juni.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...