Mille** Skrevet 18. oktober 2007 #1 Skrevet 18. oktober 2007 Starter i ny jobb i november og skal i samtale med de i neste uke for å planlegge turnusen min. Nå er det sånn at vi har meldt oss på et julebord i desember og vi har bestilt en utenlandstur til januar, kjøpt og betalt. Kan jeg si at jeg ikke kan jobbe disse dagene, siden dette var planlagt før jeg i det hele tatt søkte på jobben, eller blir det litt storforlangede av meg?
pinglo Skrevet 18. oktober 2007 #3 Skrevet 18. oktober 2007 Ja, bare gi beskjed om det, så ordner det seg sikkert. Bedre å gi beskjed med en gang.
Mille** Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 18. oktober 2007 Ja, det var det jeg også tenkte, at jeg må gi beskjed med en gang. Har betalt 20 000 for den utenlandsturen, så det er egentlig uaktuelt å ikke dra....
esmase Skrevet 18. oktober 2007 #5 Skrevet 18. oktober 2007 Jeg hadde sagt ifra. Men er ikke sikkert at du får fri allikevel,men da stiller du med åpne kort,noe en arb.giver setter pris på. En gang jeg begynte i ny jobb,hadde vi bestilt oss sydentur.Vi skulle da reise 5 dager etter at nyjobben begynte.Denne var bestilt og betalt lenge før jeg fikk tilbud om jobben.Allikevel valgte jeg å avbestille turen. Det var en treukerstur da,og jeg fikk meg ikke til å spørre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå