Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2007 #1 Skrevet 18. oktober 2007 Andre som har barn som ikke er så kosete? Synes at det ser ut som om alle andre sine barn er kosete og deler klemmer ut i fleng. Jeg må ta initiativ til klemmene selv og lillegutt gir ikke så mange på eget initiativ. Sniker til meg en suss i blandt da og så får jeg en god lang kos hver kveld på stellebordet ;-) Den er god da!
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2007 #2 Skrevet 18. oktober 2007 Kan legge til at det tidligere har vært perioder der han har gitt en del gode store klemmer, nå derimot er det mangelvare. Han er 18 mnd... Ingen andre?
Kamilla, Daniel&Sanne Skrevet 18. oktober 2007 #3 Skrevet 18. oktober 2007 Min gutt begynte ikke å klemme oss skikkelig før han var nesten 20 mnd. Nå klemmer han hver gang vi spør om en klem. Det er så deilig:) Men før dette så var han ikke interessert.. Da måtte vi "ta" klemmer hvis vi ville ha.
Mirakeljenta08 Skrevet 18. oktober 2007 #4 Skrevet 18. oktober 2007 lille gutt her på 15,5 mnd ga ikke mye klemmer før han var 15 mnd. men nå får vi klemmer hver gang vi spør å han kommer frivillig med klemme rnår vi reiser og når vi kommer tebake. men dette går nok i perioder. som alt vanlig
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2007 #5 Skrevet 18. oktober 2007 Så godt å høre! Da kommer det kanskje flere klemmer i framtida da ;o) Takk for oppmuntrende svar!!!
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2007 #6 Skrevet 18. oktober 2007 Her i gården tenker jeg ikke på hvem som gir hvem klemmer, ..jeg stjeler meg klemmer hele tiden jeg Noen ganger tar lillegutt initiativ, mens som oftest er det meg som klemmer og koser (uten å spørre på forhånd). Men har lagt merke til at han har tatt mer initiativ til kos den siste måneden. Han er 23 måneder. Men herlighet, vet gutten er gla i meg, og han vet at jeg forguder han. Grunnen til at min kanskje ikke spør etter så mye klem er vel fordi jeg gir han så mye klemmer og kos hver dag at han ikke rekker å kjenne etter ..hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå