Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2007 #1 Skrevet 18. oktober 2007 ..har to dager til termin, går hjemme og er rastløs. men..jeg orker liksom ingenting! Alt er tiltak og jeg sitter bare her og glor.. Andre som har det sånn?
Tulletutta Skrevet 18. oktober 2007 #2 Skrevet 18. oktober 2007 jepp, har 5 dager. igjen og orker nesten ingenting. Syns ikkje det er noko kjekt.
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2007 #3 Skrevet 18. oktober 2007 Det er ikke viljen til å gjøre noe som mangler, ikke lysten heller...men pusten, tunge kroppen...ubehagelige klær...skoene som er vanskelige å få på...tårene som kommer helt plutselig.... Ikke lenge igjen får vi trøste oss med! :-)
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2007 #4 Skrevet 18. oktober 2007 Hvis dette er 1. gangs for dere, så gled dere til neste mann kommer. Er hjemme jeg nå med en syk 3åring på 3 dagen og 10 dager igjen. Fy XXXX det er slitsomt det!
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2007 #5 Skrevet 18. oktober 2007 Huff....hehe, nei, skal visst ikke klage. har 3 andre unger her, men de er friske, knytter selv sko og kler seg...
fillyfjonka, nr.3 i oktober Skrevet 18. oktober 2007 #6 Skrevet 18. oktober 2007 Ja her går det trått i svingene her også. Er litt kontrollfrik også da, så jeg holder huset rent og ryddig og passer på at alt ligger klart for de neste dagene til jentene. Gjesterommet står klart til besteforeldre som skal passe. Må liksom vite at alt er bra her hjemme når jeg drar... Men ellers sitter jeg her i sofaen og har ikke lyst til å gjøre noen ting. Går til og fra barnehagen for levering og henting, så jeg får et par timer med "trim", men det er stort sett det jeg orker. Tiltak å handle, lage middag og alt annet! Bra det ikke bare er meg da=)
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2007 #7 Skrevet 18. oktober 2007 Ja, her er det andregangs og jobb og full fart. Dårlig med nattesøvn og tjo og hei! 9 dager igjen til termin! Må bare tvinge meg gjennom ting
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2007 #8 Skrevet 18. oktober 2007 Jøss, har du ikke gått ut i permisjon enda?
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2007 #9 Skrevet 18. oktober 2007 Jo, egentlig, men jeg skal jobbe tidskonto i permisjonen, og da er det like greit å få gjort ting unna FØR babbisen kommer...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå