Gå til innhold

Har så lyst å teste men er redd for å bli skuffet.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikm på søndag 21.Og har så lyst å teste i dag,men er redd for at den er negativ..Men er små kvalm i dag,har hatt vekslende løs\hard avføring og har kommt i kvise alderen,har hodepine ofte og humørsvingninger.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da er vi to!

Jeg har IKM den 24 Oktober.

Har masse symptomer!

Men, tør ikke å teste!!!!!!!!!

Livredd for å bli skuffet!!!

Skrevet

Hei!

Om du er redd for å bli skuffet, ville jeg heller spart testene, og ventet til ikm dagen eller et par dager etter, om tr ikke dukker opp. I løpet av mine 15. pp (og enda ingen spire), har jeg kun testet 2 ganger, da tr ikke har kommet på ikm. Men ellers er hun såpass presis, så jeg har nok spart tusenvis av kroner, som jeg ellers hadde kastet bort på tester :)

(Har jo selvsagt kjempelyst å teste inntil 3 dager før ikm jeg også, men har klart å la være).

Ønsker deg eller masse lykke til. Selv har jeg ikm den 26.10 :)

Skrevet

Heia, jeg har også ikm 21.

Har også kjempelyst å teste, men har ingen symptomer:(

Eneste er at tempen min har økt igjen.

De siste dagene har de vært:

38,62-38,86-37,71-og så opp igjen til 38,96 i dag.... Hakke peiling om d er bra el dårlig, noen som vet???

Kansje vi kan holde følge og krysse fingre for at tanta holder seg laaaaaangt borte:)

Skrevet

Har aldri drevet og tempa eg..Forstår issje heilt de greiene..Med hu me har så gjorde me ingenting,men holdt på i 15 mnd før hu kom..Så denne gong har eg tatt eggløsnings test..men issje nå denne mnd..gadd issje..hadde pause fra alt.

Skrevet

He-he.....hakke peiling på tempig sjøl, men tror d er slik at tempen stiger mot ikm.

Om den går ned rett før ikm, kommer tanta....

Så krysser fingre om at den holder seg høyt!!

Har også prøvd el-tester, men hadde billig-variant og forstod ikke helt når jeg skulle beg å teste....så jeg gikk tom:(

Vi har en sønn fra før, men han satt 6mnd før vi seriøst skulle starte....

Har dere prøvd lenge nå da?

Vi har holdt på siden juli....

Skrevet

Vi har aldri brukt prevansjon etter hun ble født,men har holdt på seriøst si april..men ingen lykke te nå..

Skrevet

Du skal se spira sitter denne gangen:) :) Når tenker du å teste?

Jeg har en dobbel liggende, om tempen holder seg tester jeg vel på lørdag morgen:) om jeg holder ut så lenge..........................

Skrevet

syntes tempene dine høres meget lovende ut jeg dolce.. :)

men nå vet ikke jeg hva de pleier å ligge på da, men jeg har like høye temper nå som det du har... målte idag som var 36.90...

masse lykke til :)

Skrevet

Sikker på at du ikke har feber da DOLCE??? Syns at nesten 39 i temp høres veldig høyt ut for normalt friske folk. Men du ligger kanskje høyt i temp vanligvis??

Skrevet

Håpte at eg sko klara å holda meg te søndag\mandag..Har ingen testar liggane,så det e jo bare å holda seg vekke fra apoteket..Håpe og spiren sitte denne gong..Har så enormt lyst på ein liten te..Maen vil ha ein gutt og eg har lyst på ei jenta te..

Skrevet

hmmmm, no ble jeg veldig usikker gitt!

Om jeg har blingsa på de to første tallene(måler tempen når sambo står opp kl 0615, trykker på for å se igjen når jeg står opp men glemmer jo å skrive d ned:( har feber (føler meg i super form) eller vannet;).....bor i rød sone i oslo.....

Har vert nede i 36,66 i starten av perioden (rett etter tanta)

Skrevet

beklager syntes det stod 36 hele veien... 39 er jo feber temp da...

god bedring...

Skrevet

Heisann!

Tok tempen nå og den var 37,25, heldigvis ikke feber:)

Så da har jeg sikker notert feil at d skal være:

36,62 36,86 36,71 og så opp igjen til 36,96 i morges... Men som sagt....ingen symtomer:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...