Lillesnuppis Skrevet 18. oktober 2007 #1 Skrevet 18. oktober 2007 Det er over 2 mnd til jul å dere har begynnt med jule forberedelsene alt... Er ikke det litt tidlig da.? Eller er det jeg som er treig. Pleier ikke begynne før 3-4 uker før jeg. Å ennå klarer jeg å bli ferdig med det jeg skal... Blir jo lei jula innen den kommer da jo...
Helnøtt med spire:) Skrevet 18. oktober 2007 #2 Skrevet 18. oktober 2007 Ferdig med alle gaver jeg! Og takk gud for det, for orker ikke gå rundt i det "kaoset" vil heller nyte tiden før jul--*smiler*
WP-TLogPeanut Skrevet 18. oktober 2007 #3 Skrevet 18. oktober 2007 Jeg har ikke begynt! Gleder meg ikke til jul engang,så tar det veldig piano Men har fulgt min faste tradisjon og drukket den første julebrusen med en gang jeg så den i butikken,for så å vente med resten til jul
katlinka Skrevet 18. oktober 2007 #4 Skrevet 18. oktober 2007 Er ferdig med over halvparten av julegavene, takk og lov, har mange eksamener som skal unnagjøres før jul så er greit å ikke ha det hengende over hodet. Men ellers er jeg enig med deg, ifjor begynte jeg enda tidligere og når jula kom var jeg sånn passelig lei - men er jo så moro med jul, lett å tjuvstarte litt da
Gjest Skrevet 18. oktober 2007 #5 Skrevet 18. oktober 2007 Jeg har alltid som mål å bli ferdig med alle julegaver til famile og venner til 1 desember. Da kan jeg slappe av og kose meg i advents tiden, med kakebaking og handle julegave til sambo og jr. Jeg går helt fnatt av overfylte kjøpesentre i førjulsstria, får ikke kjøpt noe når det er så mye folk, dessuten blir det mer stress enn kos. Nå er jeg ekstra tidlig ute, siden jeg har termin rett over nyttår, og formen er dalende. Sambo hadde nok tatt sin død av å bli sendt på julegaveshopping i desember, hehe. Han er enda mer allergisk mot kjøpesentre enn det jeg er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå