Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2007 #1 Skrevet 18. oktober 2007 Jeg er til tider plaget med litt treg mage. Og så blir jeg litt nervøs når jeg må presse veldig. Jeg regner ikke med at jeg presser ut ungen:), men liker det ikke likevel...
hoppendegla Skrevet 18. oktober 2007 #2 Skrevet 18. oktober 2007 he he... du klarer nok ikke å få baby`n ut på den måten... he he..
Gjest Skrevet 18. oktober 2007 #3 Skrevet 18. oktober 2007 Hehh..jeg skjønner hva du mener! Jeg synes det kjennes anderledes ut å presse etter at jeg ble gravid, kjennes ut som at det er "tungt" nedover, på en måte...og selv om jeg vet at det er helt tøysete og tullete, så er det nesten som jeg holder litt igjen i frykt for at baby bare skal sprette ut - tittei! HEhh..men jeg VET jo at det ikke skjer
Lille`mor & lillebøll Skrevet 18. oktober 2007 #4 Skrevet 18. oktober 2007 Press i vei,det værste som kan skje er at du får hemmorider av pressinga... Men barnet ditt henge fast;)
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2007 #5 Skrevet 18. oktober 2007 Hihi minner meg om da jeg hadde en liten blødning rundt uke 5-6. Gynekologen så at jeg bare var ei slimhinne som hadde fått kjørt seg litt, og at det ikke var noe farlig i det hele tatt. Spurte meg om jeg hadde vært i mye aktivitet, men det eneste jeg kom på å svare var at jeg hadde så treg mage. Og så viste jeg hvordan jeg satt på do og vrei meg fra side til side hahaha Han så bare rart på meg.... trodde sikkert ikke jeg var riktig klok.... Sa bare, ja du får prøve å holde magen i gang. Svisker er bra... hehehe Blei skikkelig flau etterpå på veien hjem. Må jo ha sett helt idiot ut der jeg satt og la ut om mine do-opplevelser/vaner....
mlkt Skrevet 18. oktober 2007 #6 Skrevet 18. oktober 2007 du kan jo prøve å ta duphalac som selges på apotek. dette smører tarmen slik at du slipper å presse på deg noen hemorider forhåpentligvis. dette er helt ufarlig å ta. lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå