Hannahs-mor06 Skrevet 18. oktober 2007 #1 Skrevet 18. oktober 2007 Har ingen anelse om hvor langt jeg er på vei, og fikk time hos legen om 2 uker!! og jeg syns at det buler ut nederst på maven allerede jeg..
fox`y Skrevet 18. oktober 2007 #2 Skrevet 18. oktober 2007 7 uker på vei..måtte begynne me mammabukse da jeg var 11 uker på vei..vokste fort denne gangen,men stoppet litt på slutten heldigvis:)
~~¤April baby¤~~ Skrevet 18. oktober 2007 #3 Skrevet 18. oktober 2007 Gratulerer! =) Andre gangen kom magen i rekordfart,måtte kjøpe større klær for å klare å skjule det før 12 uke.
Hannahs-mor06 Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 18. oktober 2007 Åh, er sååååååååå spent på hvor langt jeg kan være på vei altså!! har INGENTING å gå etter, for har ikke fått tilbske mensen etter Hannah ble født for 10 mnd siden..og testet positivt for 2 uker siden..og skal til legen om to uker..har en følelse av at jeg kan være veeeldig langt på vei når jeg skal til legen..;)Da jeg var gravid sist, slo ikke tetsen posititv ut før jeg var 7 uker på vei..og da kan jeg mulig være 9 uker på vei nå da, men det er sikkert veldig individuelt med denne hcg stigningen kanksje, og den kan variere gfdra svangerskap til svangerskap kanksje, men jeg har liten produksjon nå (svaake tester, men 6 av dem da..) og hadde jo for så vidt det sist og..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå