Tante Gustava Skrevet 18. oktober 2007 #1 Skrevet 18. oktober 2007 Endelig kan jeg puste litt mer lettet, og senke skuldrene! 12 uker er ferdige, en milepæl er nådd Hipp hipp hurra, det er sinnsykt deilig å komme hit!!!
monra Skrevet 18. oktober 2007 #2 Skrevet 18. oktober 2007 hei:) gratulerer så mye!! ønsker deg lykke til videre;)
<3 2008 <3 2012 <3 Skrevet 18. oktober 2007 #3 Skrevet 18. oktober 2007 Hei hei Velkommen inn hit til oss! Håper du får en fin tid her inne, lykke til :0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå