Lolita<3prins&prinsesse Skrevet 18. oktober 2007 #1 Skrevet 18. oktober 2007 Jeg trenger noen forslag til hva vi skal kjøpe til nevøene våre! De er 7 og 9 år, og er noen tøffe gutter! Tenkte jeg skulle finne noen fine klær til de, men må ha noe i tillegg, slik at det ikke bare blir en kjedelig myk pakke..
lenej :o) Skrevet 18. oktober 2007 #3 Skrevet 18. oktober 2007 er det noen plass på nett man kan kjøpe lego? duplo? non som vet?
wirre;o) Skrevet 18. oktober 2007 #4 Skrevet 18. oktober 2007 Akebrett (stoooor pakke som en får mye glede av om det kommer bittelitt hvitt på bakken), LEGO ( jeg og broren min synes egentlig det er litt artig ennå, og vi er 23 og 27 haha.., så fort det er små på besøk hos mamma og pappa blir det hentet frem), DVD med favorittfigur, fotballutstyr ( om de spiller fotball da), friluftsliv-saker ( om de er mye ute i naturen med foreldrene eller speider'n eller sånt)...
___ Skrevet 18. oktober 2007 #5 Skrevet 18. oktober 2007 Jeg synes egentlig det er fint at ikke alle forsøker å gi de mest spennende gavene. Etter min mening er "bare" klær helt fint fra tante og onkel. Unger trenger ikke få leker fra alle.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå