Gjest Sekretøsa Skrevet 18. oktober 2007 #1 Skrevet 18. oktober 2007 Hvordan var nå dette her?? Når man skal starte på p-piller igjen, må man ikke gjøre det når man har mensen da? Eller var det menstrasjonens 5 dag?? HJELP!
☆Anonymia☆ Skrevet 18. oktober 2007 #2 Skrevet 18. oktober 2007 tror det var på menstruasjonens første dag
Gjest Sekretøsa Skrevet 18. oktober 2007 #3 Skrevet 18. oktober 2007 Da må jeg jo ringe legen og få resept på dette i dag da Har fått igjen mensen alt nå (lillebror er bare 6 uker), og jeg nekter og ha stort mer sex med kondom! blir jo bare sår jo
Gjest Sekretøsa Skrevet 18. oktober 2007 #4 Skrevet 18. oktober 2007 Gjelder det alle typer p-piller da?? hmm...
☆Anonymia☆ Skrevet 18. oktober 2007 #5 Skrevet 18. oktober 2007 huff da... men du ? jeg måtte ikke vente på mensen,du kan bare begynne rett på men da må dere bruke kondom i en uke..ca tid det tar før det er sikkert når mam begynner sånn men heller en uke enn en mnd eller hva ? hehehe
Gjest Sekretøsa Skrevet 18. oktober 2007 #6 Skrevet 18. oktober 2007 Hehe, ja, jo.. Men nå har jeg liksom fått den da, så da kan jeg jo bare begynne. Blir jo dårlig med sex lell da:P
☆Anonymia☆ Skrevet 18. oktober 2007 #7 Skrevet 18. oktober 2007 haha ja men da er det jo ikke noe problem da haha
Gjest Sekretøsa Skrevet 18. oktober 2007 #8 Skrevet 18. oktober 2007 jooo,problemet er jo at jeg ikke har time hos legen før om en uke haha. Men ser ut til at jeg må til legen med minsten lell, så da kan jeg jo snike inn en kommentar høhø
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå