Gå til innhold

Koking av flasker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge må en koke flaskene til den lille?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg kokte et minutt eller noe..sikkert for lite mener noen men..:)

Skrevet

det er sikkert bra...Men hvor gamle kan de være før vi kan gi oss med den kokinga?

Skrevet

jeg spurte helsesøster for noen uker siden og da sa hun vi kunne slutte,han er 6 mnd..:)

Skrevet

Flaskene skal kokes i minst 5 minutter fikk jeg beskjed om!

Skrevet

Jeg kommer til å koke flaskene hennes til hun er ferdig med mme. Det er skummelt med disse melkebakteriene og sporene, så det å koke flaskene i 5 minutter etter vask koster meg ikke så mye. Det er forøvrig også anbefalt å skylle flaskene rett etter bruk med kaldt vann.

Lillewirre er 8mnd og jeg koker de ennå. Det finnes jo lettvinte løsninger som microsteralisator. Men det koster jo penger da.. En kjele og vann i springen har jeg fra før;o)

Skrevet

Samme her, men dersom en vasker i oppvaskmaskin slipper man å koke flaskene, gjør det av og til jeg, når maskinen skal på likevel. :)

Koker tuttene og det innvendige på flaskene da (dr. Browns), men slipper å koke de svære flaskene i en svær panne :)

Ellers pleier jeg å vaske i kummen med vann, børste og zalo, og koke i min svære panne, i 5min:)

Tar de i 2 omganger pr dag, både melkeflasker og vannflasker, så blir ca 3flasker pr vask, og det er jo ikke uoverkommelig :)

Jeg skyller med kaldt vann rett etter måltidet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...