Vannmann35 Skrevet 18. oktober 2007 #1 Skrevet 18. oktober 2007 Vi gifter oss i mai og tenker på å ha elg som hovedrett da vi har mulighet til å skaffe dette selv :-) Ser for oss en "skogsmeny" med muligens hjort som forrett, elg som hovedrett og skogsbær til dessert. Men - virker det rart å servere dette på våren, mange forbinder dette kanskje med høstmat?
Arb.ledig husmor Skrevet 19. oktober 2007 #2 Skrevet 19. oktober 2007 Går sikkert bra å ha vilt til mat i deres bryllup... Men hadde det vært meg, ville jeg ikke blandet to vilt... Altså ikke hatt hjort til forrett, men funnet noe annet som kan passe... Men ellers hadde eg ikkje reagert tror eg... E jo litt kjekt med noe som ikke alle andre har!
Gjest Skrevet 20. oktober 2007 #3 Skrevet 20. oktober 2007 Hadde gått for noe fisk til forrett, ikke hjort OG elg i to retter rett etter hverandre.
Vannmann35 Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 22. oktober 2007 Nei, det blir kanskje for mye... Får tenke litt på saken. Fisk er desverre uaktuelt da svigerfar er alergisk mot fisk og samboeren ikke liker det... Hva tror dere forresten om denne menyen?: Forrett: Mozarella- og asparges salat Parmaskinke Ruccola Vinagrette Hovedrett: Ristet Elgplomme Norzola- og sellerirotgrateng Madeira sjy Dessert: Gratinerte bær i sabayonne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå