Gå til innhold

Hva definerer dere som "og sove hele natta"?

Anbefalte innlegg

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg mener at barna sover hele natta, når de faktisk SOVER mellom 24-06. Lillebror er 6 uker, og han sover stort sett hele natta.

Så har jeg noen venninder som sier "ja, h*n sover hele natta, våkner bare 2-3 ganger for mat"... hehe :o)

Hva legger dere i det og sove hele natta?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er ikke så nøyen på det egentlig,jeg sier han sover hele natta selv om han våkner en gang,for å så sovne igjen når han får smokken..:)

Skrevet

Samme som deg, Palmesus - at de sover sammenhengende.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Hehe, ja kine, det er jeg enig i!

men jeg tenkte på de som enda får/trenger mat på natterstid :o)

Skrevet

Hehe, nei jeg syns ikke de sover hele natten hvis de får mat.

Lillebror her sover fra 19.30/20.00 til mellom 05.00 og 06.00, så spiser han og sovner igjen. Mener at han sover hele natten da, selv om jeg gjerne vil flytte den 05.00-grensen:-/

Skrevet

åja sånn ja ;)

ja da forstår jeg :))

hehe

Skrevet

hehehe enig med deg, natt er fra ca 23-06 for meg, og da må han sove og ikke få mat for at jeg skal kalle det å sove hele natta!

Haha har vært borti venninner som sier akkurat det du nevner - og det er ikke å sove hele natta!!!

Poden min våknet en gang pr natt fra han var født til han var 3 mnd _ etter det sov han fra 2230-0800 hver natt. Deilig!

Skrevet

for meg er det å bli lagt i senga og ikke våkne før det er morgen, tidligst 0630. som liten baby fra 2100 ca. tidligere, da hun la seg sammen med oss ved 23-tiden nattammet jeg enda. fra ca 9mnd kl 1900-0700.

men jeg kjenner mange som hadde babyer på rundt 6-10 mnd som var oppe flere timer om natta så at andre er glade når de "bare" vil ha mat forstår jeg jo : )

Skrevet

At de faktisk sover sammenhengende, eller bare våkner for å få smokk/vann og så sovner igjen med det samme.

Skrevet

I no cry sleep solution boken defineres det å sove hele natten, til at babyen sover 5 timer sammenhengende(etter at den er lagt for kvelden):)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...