Gå til innhold

Lilleprinsen er 6 mnd i dag!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen!!

Måtte bare legge ut et innlegg om at lilleprinsen - Mathias er 6 mnd i dag!! Dette halve året har gått så fort og har vært som en drøm!!

På denne tiden for 6 mnd siden lå jeg på postoperativen på Ullevål etter keisersnittet og lå og slukte min sønn med blikket. Husker vi hadde noen helt fantastiske følelser jeg og samboeren min - nøt møtet med vår gutt nr 2!! Storebror var veldig skeptisk og nysgjerrig når han fikk se lillebror for første gang. Kose kose kose sa han når han fikke se han :-)

Nå begynner lilleprinsen å bli en aktiv liten krabat. Elsker å ligge å gulvet, lage lyder og rulle rundt i alle retninger. Skjer mye nå fra dag til dag. Er så glad jeg er hjemme og opplever det. Plutselig er man tilbake i jobb og hverdagn kommer brått på.

Ha en fin dag alle modne og spreke mammaer her inne.

Stolt mamma til 2 nyyyyyyydelige gutter!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer STORE lilleprins :-)

Skrevet

tenk så fint med liten rullegutt!

Gratulerer med halvtårsdagen!!!!

Skrevet

Gratulerer til Lilleprinsen!

Jeg synes ikke det er mer enn ett par øyeblikk siden vi vagget til Fridays på Aker Brygge for treff med digre mager :-)!

Grøss så fort tiden går!

Nyte, nyte, nyte

klem fra Åsmund og

Skrevet

Gratulerer med halvtårsdagen!! Både hypersuspappen og jeg kjøpte halvtårsgave til småen vår da han ble et halvt år, vi syntes han hadde blitt sååå stor :-))

Skrevet

Hei på dere, og gratulerer med dagen: )

Jammen går tiden fort! Synes heller ikke det er lenge siden Victor ble født - og så er det jammen 7 mndr. på mandag! Utrolig, men sant!

Kos deg så mye du kan nå, det er vel ikke så lenge til du skal trappe opp med litt mer jobbing heller?

Snakkes!

Victor hilser til Mathias!

Klem fra

Skrevet

Hei. Her var det noen kjente fra Gravid moden alder !! Er ikke så ofte innom her, men titter innom av og til.

Min lilleprins, Jens, er 7 1/2 mnd nå, blir 8 mnd om en uke. Og han har det kjempebra ! Vokser og trives,er aktiv på golvet, ruller, krabber og åler, ja alt skal utforskes.

Syns tida etter at han ble født har sust av gårde, altfor fort, men det skjer noe nytt hver dag, så det er bare herlig !

Jens har jo tre søstre som bare forguder han, og duller og steller, ja det er moro !

Så jeg skjønner godt hvordan dere har det. Lilleprinsen er jo omtrenet jevngammel med min lilleprins . Dere får fortsatt kose dere, må nyte denne herlige tida !

Ha en fin høst !!

Skrevet

he he her har jeg ikke vært før, her var jo noen navn man kjente fra før.....

Gratulerer med 6 mnd dag da!!!

Prinsessen vår blir 3 mnd på fredag!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...