Gå til innhold

Er det noen som lengter tilbake...


Helgamor

Anbefalte innlegg

...til tiden før dere fikk barn?

 

Jeg lengter etter å

- sove hele natten

- gjøre hva jeg vil, når jeg vil

- se på et helt tv program uten å bli avbrutt

(ikke noe kjempesavn det da, egentlig.. hehe)

- komme tidsnok til avtaler

 

Skal egentlig på DIB-treff nå kl 12, men den lille håpefulle har funnet ut at hun skal ta seg en lang lur nå, og så skal hun ha mat når hun våkner. Jaja.

 

MEN, jeg angrer ikke et sekund på at vi fikk den skjønne lille snuppa vår!! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe... :-)

 

Har jo det skjønneste barnet i verden! Men det er enkelte ting jeg også "lengter tilbake til"

 

- dusje om morgenen uten å skynde seg i tilfelle den lille våkner (hvis jeg i det hele tatt får dusjet en av de første timene etter at jeg har stått opp)

- ha to armer fri, det er litt vanskelig alt som må gjøres med én hånd

- kan planlegge og faktisk sette seg ned å gjøre noe en kveld, eks strikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Riga + snulla & vesla

Jeg lengter etter en strekkmerkefri mage og det at det ikke går utover noen at det har blitt slutt mellom meg og sambo. Men det er dessverre to barn som det går utover, og det kommer faktisk perioder der jeg angrer på at jeg fikk barn. Ville jo ikke at de skulle ha to hjem.

 

Lengter altså tilbake da ting ikke var så kompliserte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg savner å legge meg til normal tid på kvelden og å kunne sove hele natten, kunne gjøre det jeg vil når jeg vil, og å ha tid til kjæresten min - bare oss to uten avbrytelser. Men dette er noe som jeg regner med blir litt bedre etterhvert når barnet sover om natten og det er stort nok til at vi kan ha barnevakt innimellom. Ellers nyter jeg dagene med min lille jente, hun er virkelig en gave!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lengter ikke etter noe annet enn å være lettere i kroppen. Ikke at jeg føler meg å ufattelig feit, men det er rart å ha en kropp som ikke kan gjøre hva som helst lengre etter 2 svangerskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...