Antina Skrevet 18. oktober 2007 #1 Skrevet 18. oktober 2007 Min klarer ikke a holde smoken selv veldig lang tid.
☆Anonymia☆ Skrevet 18. oktober 2007 #2 Skrevet 18. oktober 2007 ja vi bruker smokk og takker for at den er til..hehhehe..et must her i huset.. han holder smokken fint han,er 6.5 mnd..
Gjest Hello Alicja, are you a car? Skrevet 18. oktober 2007 #3 Skrevet 18. oktober 2007 Min bruker ikke smokk. Gjør ingenting det. Bare deilig å slippe styret.
Turid Laila Skrevet 18. oktober 2007 #4 Skrevet 18. oktober 2007 Jepp, i begynnelsen holdt han den ikke bra selv, nå sitter den som støpt Byttet fra Mam til Nuk og han elsker Nuk smokkene. Og er vel litt heldig, for han trenger den bare rett før han skal sove, ikke ellers, da vil han IKKE ha den i hele tatt...
*Rutletutt* Skrevet 18. oktober 2007 #5 Skrevet 18. oktober 2007 Nei, hun bare brekker seg av smokken og spytter den ut...hadde virkelig håpet hun ville tatt den etterhvert...hun sutter seg på fingerne og tommelen (når hun treffer sånn) og da vil jeg mye heller at hun skal begynne med smokk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå