Gå til innhold

Min lille gutt er blitt forkjølet...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han er 6 mnd. og hoster endel, ihvertfall om natten.

Skikkelig grumsete og sårt, stakkar...

Hva gjør jeg? Går vi til lege med han, kjøper hostesaft uten resept eller lar det gå over av seg selv?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen som vil svare? Er det vits å gå til lege når det bare er hosten? Selv om den høres litt vond ut av og til?

Skrevet

så lenge formen er bra ville jeg enten bare ringt og spurt, eller gått på apoteket og fått en hostesaft de nabefaler for små..

Skrevet

Hvis det plager han så bør du dra til legen med han.

Min gutt var 6 mnd og hostet og var slimete. Dro til legen med han og ble sendt til barn akutt med en gang. Der fikk han ventoline og atrovent i maske. Hadde han vært yngre så hadde han blitt lagt inn-

Synes du skal ringe legen å få han inn på en skjekk.

God bedring.

Skrevet

Hvis han ikke har høy feber eller er veldig sløv så er det vel ikke noen vits med lege. Mye veske og kos så går det nok over. Skal ikke gi hostedempende til de små tror jeg bare slimløsende som Solvipect e.l., det er vel viktig at de får hosta ting opp. Puppen løser opp snørr og slim så hvis du ammer så gjør det ofte, det hjelper.

Skrevet

Ja, jeg ammer. Han er helt frisk ellers, har ikke feber og er ikke slapp. Det er bare hosten. Får amme litt ekstra og se om det blir bedre. Han har bare hostet siden igår.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...