Bægge dætern Skrevet 18. oktober 2007 #1 Skrevet 18. oktober 2007 nå syns jeg du har fått nok pepper. jeg må si det er flott at interresserer deg så mye for oppdragelse av barna dine. så vidt jeg kan se av de få innleggene jeg har lest viser du og evne til å ta til deg ny informasjon og forandre syn på ting og det må jeg si er veldig positivt. jeg skjønner at du blir provosert av den sterke kritikken du noen steder har fått, selv om den ofte har vært berettiget. at du likevel greier å ta det til deg og endre dine egne tanker og handlinger er kjempeflott. fortsett å være søkende og åpen for selvutvikling : ))
mamma1980 Skrevet 18. oktober 2007 #2 Skrevet 18. oktober 2007 tusen takk for det. ja jeg prøver så godt jeg bare kan med å forandre på syn jeg har. jeg er ikke en perfekt mor og kommer nok ikke til å bli det :/ men skal prøve så godt jeg bare kan å bli perfekt som mulig det jeg kan gjøre er å gi barnet mitt samme mengde kjærlighet, ømhet, oppmerksomhet (om mere om han vil hehe) +++ og IKKE daske eller annen form for vold som folk sier. Dette er visst ikke bra for barnet og det vil jeg gjøre noe med skal videre være søkende og åpen for selvutvikling. men det er ikke alltid så lett når ikke folk svarer på det jeg spør så da må jeg da vente tolmodig på det hehe =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå