Gjest Skrevet 18. oktober 2007 #1 Skrevet 18. oktober 2007 Tenkte bare å tipse alle som enda ikke har oppdaget www.englebarn.no. De har mye å velge imellom i ubehandlet ull, som er mye billigere end feks. Nøstebarn. Har bla. kjøpt den skjønneste ullfleece dress til min datter - den kommer hun til å bo i hele vinteren. Jeg handlet også hos Englebarn.no ifjor, og er veldig fornøyed med kvaliteten.
manonym Skrevet 18. oktober 2007 #2 Skrevet 18. oktober 2007 Vil ikke påstå at det der var så billig.... Betalte 129 kr for Janus ullbody på nøstebarn.no, mens på englebarn koster de jo ca 200 kr.
manonym Skrevet 18. oktober 2007 #4 Skrevet 18. oktober 2007 Men hvordan er str på den dressen? Om gutten min akkuratt er begynt å bruke 80, er det da den jeg bør kjøpe siden det står de er litt stor i str.?
Tuttalutta Skrevet 18. oktober 2007 #5 Skrevet 18. oktober 2007 Dette mistenker jeg å være reklame for egen side ;-) Samme dansk-norske skrivemåte som på siden.
Gjest Skrevet 18. oktober 2007 #6 Skrevet 18. oktober 2007 Jeg er dansk, men Englebarn.no er ikke min butikk som jeg selv reklamerer for..... En Janus body er ikke i ubehandlet ull, derfor koster den jo ikke det samme. Ullfleece dressen jeg kjøpte er veldig stor i størrelsen. Jeg har sjekket litt rundt, og har ikke funnet den billigere andre steder.
Gjest Skrevet 18. oktober 2007 #7 Skrevet 18. oktober 2007 Flotte klær,men jeg syns det blir altfor dyrt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå