Gå til innhold

Begynner å miste håpet... tenker bare negativt nå...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Legen min skal henvise meg til sykehuset fordi det kan virke som jeg har tette eggledere. Både jeg og mannen min har barn fra før, og hadde ikke noe problemer med å bli gravid da..

Vi oppdaget at vi hadde clamydia, jeg fikk dette av xn min som hadde vært utro og dette var jeg ikke klar over så derfor gikk jeg med dette ganske lenge...

Nå er jeg redd jeg og min nye mann ikke skal klare å få et barn sammen pga at vi gikk med clam så lenge... Er så sint på meg selv at jeg var så niv at jeg ikke testet meg...

Men, mest lei meg og redd..... :`(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg vet ikke helt hva jeg skal si. men jeg skjønner godt at du føler sånn. men sa de noe med at kunne behandle det på noen måte?kunne det gjøre noe med det? det er vel noe som kan gjøres?

skjønner godt at du er så engstelig.

Skrevet

jeg tror nok at du kan få barn igjen, så fort clamydia er behandlet. det første er jo det med behandlingen av det. etter det er det jo å spørre legen, om hvor lenge dere må evt vente etr behandlingen.

Skrevet

Huff. Skjønner deg godt. Ønsker dere masse lykke til, og at dere får all den hjelp dere ev. måtte trenge, og håper også at dere snart har en liten spire på gang....!

Skrevet

Kjenner to som fikk beskjed om at de har hatt tette eggledere..( den ene fikk også vite at hun aldri kunne få barn..noe som IKKE stemte )

Men noen steder så tar de undersøkelser ifm dette ( majorstuaklinikken ). Da sprøytes det kontrastvæske inn i egglederene slik at de kan se om det kan være noe der..

På hun ene fant de ingenting når hun fikk slik kontrastvæske - men hun ble gravid pp'en etterpå, så sannsynligvis lå det noe der som "tettet"...

IKKE gi opp håpet og tenk positivt!

Klem fra meg

Skrevet

Clamydia infeksjonen er jo behandlet for lege siden nå... men jeg gikk jo med dette lege uten å vite d, derfor jeg er redd for at jeg ikke kan bli gravid...

Hvor lang tid tar det ca fra man er til legen til man kan vente å høre noe fra sykehuset?

Er kjempespent på hva de finner ut... Har prøvd en god stund nå, så derfor ble det litt svart da jeg legen sa egglederne kunne være tette..

Tusen takk for svar :) ..d hjelper utrolig mye bare d....

Skrevet

Skal du til laparaskopi for å sjekke egglederne? Eller er det røntgen med kontrast?

Skrevet

Det hvet jeg ikke enda... Legen sa bare at han skulle henvise meg til undersøkelse på sykehuset fordi han mistenkte jeg hadde fått tette eggledere av clamydia.. Så derfor er jeg veldig spent på hva det står i brevet fra sykehuset... Men d kommer jo aldri noe brev.....

Skrevet

Hei, skjønner godt din frustrasjon. Det viktigset nå er å få sjekket om de er tette. Det er fort gjort med Hysteroskopi. Jeg gjorde dette etter å har prøvd uten hell i 1,5 år og det visste seg pga smerter at det var tett i den ene side pga en underlivsbetennelse jeg hadde som ung.

Er kun en tett har man fortsatt mulighet til å klare det selv, men sjansene er små da den ene forstyrrer den andre.

MEN, hvis det nå er sånn at begge dine er tette er det fortsatt mange muligheter.

Jeg har vært til inseminasjon idag, det får jeg lov til da bare en er tett.

Vi er positive og tenker som så at, ok vi trenger hjelp, men vi SKAL bli foreldre.

-og det blir dere og, selv om dere kanskje trenger litt hjelp.

Er det helt tett hos deg får du ikke inseminering men må direkte til prøverør, og der er det MANGE som lykkes.

Ikke mist håpet.

Lykke til

klem

Skrevet

Tok d lang tid fra du var hoss lege og ble henvist til du mottok brev fra sykehuset??

Hvor lenge skal jeg vente før jeg evt ringer legen jeg var hoss eller sykehuset??

....blir frustrert av å gå å tenke og tenke og ikke vite....

Skrevet

Jeg ble henvist til lap i slutten av juni og fikk brev fra sykehuset i midten av juli om at jeg hadde fått time 23.aug. Men da var det jo ferieavvikling, så jeg regner med det tok lengre tid enn om jeg hadde blitt henvist etter ferien.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...