Gå til innhold

Er det mange som har klut-kosere -suttere her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da skatten vår bare var noen få uker gammel, begynte han å kose/leke med gulpekluten. Siden da har han alltid en klut eller to i senga og vogna og ellers overalt. Han er spesielt glad i store gaskluter.

Har inntrykk av at det er veldig vanlig med kosekluter. Har ungen/e din/e sutteklut/koseklut?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eldstemann har. Han er 2,5år og får en helt spesiell ro over seg når han har kosekluten sin. Bruker den bare ved leggetid da.

Han har hatt den siden han var baby. Han liker ikke så godt bamser.

Like greit med de klutene, for de kan vaskes.

Skrevet

Jepp han elsker kluten sin. Vil ikke ha de store flanellsklutene ennå, koser seg mest med de små gasklutene, men nå har han begynt å kose med teppe og dyna også når han skal sove. Han er så søt når han koser med de :):)

Skrevet

Lillepjokk har en søt og myk kaninkoseklut, er så skjønn når han med en gang han blir lagt strekker seg etter den og sovner med armene rundt kaninen ,-)

Har kjøpt en ekstra i back-up for denne kan vi ikke miste!

Skrevet

sånn er det her også..:) min mamma sa at de små likte å ha noe intil ansiktet da de skulle kose ellr sove...siden de er vant med det trange inni magen..så jeg la alltid en klut inntil ansiktet hans,og da roa han seg med engang..nå har han en klut og en bamse i senga som han ikke kan sove uten..hehe..:)

utrolig søtt:))

Skrevet

4 og 5 åringen fikk hver sin genser fra meg med min kropslukt på når de var babyer, og den elsker de overalt på jord. De har de enda:) Og må som regel ha den for å sovne. Men ha rblitt mindre og mindre av det oppetter. Men for bare ett år siden, så var det krise om de ikke fant den til sengetid. De er ganske utslitt nå:)

Skrevet

Ja, Thea har en søt giraff koseklut! ;) Den er kjøpt på Fru Lyng i Sandvika, og er kjempe søt! Hun får også en helt spesiell ro over seg når hun får denne når hun skal sove..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...