Gå til innhold

Ser deres barn på ca 2 år TV?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor?

Og når begynte de med det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da største var to hadde vi ikke tv. Da minste var to så hun ikke tv - og gjør det fremdeles aldri. Men nå ser hun film.

Skrevet

Leste om en hel del på skravle som så tv som var under to, og da tenker jeg hæ? B driter i tv, eneste som er litt ok er animal planet for der er det pus og hest, men hun vil heller lese bøker. Og jeg pusher ikke tv på henne.

Skrevet

da største var 2 hadde hun ikke lyst, eller rettere sagt, hadde ikke ro i ræva til å sitte stille.

når minste blir 2 ser jeg for meg at han allerede kan programmene på rams. off.

Skrevet

Siden hele resten av verden er programmert etter barnetv vil jeg feire jul med dere, i så fall. Selv på julaften SKAL man se barnetv, for ellers vokser man ikke opp til å bli gavns menneskje i passiv forbruksmodus.

Skrevet

jenta mi på 2 begynner å intressere seg mer og mer for tv`n. Hun får se barnetv om hun vil, men som regel har hun ikke ro til å sitte å se noe lenge.

Skrevet

Forresten jeg juger. Bene ser sauen shaun, men jeg bruker å glemme det..

Skrevet

Vi skal ikke noe spes på julaften så bare kom. Du kan å lage ribbe har jeg sett, jeg kan (kanskje - venter på mekkemann ) holde komfyr.

Skrevet

Kult, jeg er en jævel på surkål også, kommer med stinkende bil og stor kjele.

Skrevet

Forresten så har jeg bedt min mann reise bort sånn at du kan komme og sove i sengen hans. Kanskje ikke julaften men en annen gang.

Skrevet

Det synes jeg er fortreffelig. Tar han med seg mine, dine og våre barn pluss min mann også? Jeg vil ha nattmat i senga, håper det er greit.

Skrevet

Bare det ikke er knekkebrød er det ok. Ost og kjeks? Og hummus?

Skrevet

Små einsteins er det eneste barnetv som fenger her... eller det vil si mannen min er en stooor fan av sauen shaun og gjengen på taket.

Og forresten så ser hun på ugler i mosen, men bare når det kommer til hvem som har bæsja ;-))

Akvariet var en hit da... hvis hun var våken til det.

Skrevet

Masse hummus. En vinner er følgende scenario: Brødrister innplugga nær seng, ferdigskåret god loff, Bremykt, Nugatti.

Skrevet

Mi lille på 8mnd bruker å se på tv når mamma lager middag, synes det er spennende og mamma får lage mat ifred..

Skrevet

Det hender tven står på og han ser 2 min her og 2 min der. Må väre noe veeeldig interessant for at han skal gidde.

Skrevet

Glemte å si at til min fortvilelse er Teletubbiene det mest interessante. Kan se et helt program. Finnes ikke noe mer hjernedödt enn det elendige programmet! *Unnskyld, gutten min for at mamma sier det - fnis*

Skrevet

når hun var 2 hadde vi jobba inn gode tvrutiner, hun så det meste

Skrevet

favorittene her er Uhu, Ugler i mosen og spøket laban. da ser hun hele programmene.

Skrevet

Jenta her er 2 år. Hun ser stort sett på Simpson og Bundy.

Og noe Postmann Pat på DVD. Favorittene for øyeblikket. Ellers aldri tv. Blir nok mer enn nok ellers i livet vil jeg tro!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...