linenr2 Skrevet 18. oktober 2007 #1 Skrevet 18. oktober 2007 Mon tro hva som blir årets julekalender på tv2 i år....??? Er så klar for Desember måned, pynte til jul, pakke julegaver, føde lille gullet... Men lurer på hva tv2 klarer sende slags julekalender i år.. Jeg vil ha The Julekalender på tvn i år =)=) Enn dere?
linenr2 Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter #2 Skrevet 18. oktober 2007 bare æ som lure så frøkteli...
XXIII.VI.MMVI * XXI.XII.MMVII Skrevet 18. oktober 2007 #3 Skrevet 18. oktober 2007 Jeg håper Skomakergata kommer på Nrk jeg... Har ikke likt de som tv2 sender....
Mamma'n til A&L&J! :) Skrevet 18. oktober 2007 #4 Skrevet 18. oktober 2007 Monica: NRK skal ha barnas eget supershow som adventskalender... :-( Snakk om nedtur!
Lill,<3Rikke&Patrick<3 Skrevet 18. oktober 2007 #5 Skrevet 18. oktober 2007 hva er barnas eget sopershow? Vil ha Amalies jul jeg...den er så fin da...
Lill,<3Rikke&Patrick<3 Skrevet 18. oktober 2007 #6 Skrevet 18. oktober 2007 hehe sopershow har jeg skrivd da...mente supershow..hehe...
smuppemor Skrevet 18. oktober 2007 #7 Skrevet 18. oktober 2007 He,he...sopershow...kunne jo blitt arti d, men ikke noe for barna akkurat...he,he...Barnas supershow...litt nedtur ja. Barna liker det her i huset, men tror d kan bli litt mye med d hver dag...vanskelig å se for meg at dette skal gi en så god advents-stemning... men får jo bare se..
2gulljenter + 1 gullgutt Skrevet 18. oktober 2007 #8 Skrevet 18. oktober 2007 Fikk faktisk sansen for Linus i fjor. Har kjøpt Skomakergata på DVD, for jeg frykter at det aldri vil bli sendt igjen. Men da jeg prøvde å få min 2-åring (litt liten da, men jeg måtte bare prøve) til å se Skomakergata i fjor, så var det absolutt IKKE interessant. Tror det er litt "kjedelig" for de små nå. Det skjer for lite i Skomakergata. Husker så godt "Vertshuset Den gylne hale". Det kunne jeg tenke meg å se igjen. Barnas Supershow-kalender høres ut som en skikkelig nedtur... I går kveld tenkte jeg at jeg skal pynte hele huset til jul allerede 1.desember. Er det for tidlig? Synes det blir for lite tid til jul om vi ikke skal pynte før rett før julaften. Blir bare stress da...
linenr2 Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter #9 Skrevet 18. oktober 2007 Her i huset skal d pyntes 1desember... E jo så koselig,, Det e iallefall planen så får vi se ka formen og magen sier..Har jo samboern som kan løpe rundt å sette på plass og henge opp, mens jeg sitter i godstolen og instruerer ;o) hihi....The julekalender me Hansi, Gynter og han Kvikk ( Kvikk Sand, kvikksand , ikke sant ) vil æ ha tilbake, ikke noe julefergå eller the (h)julekalender tull å tøys...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå