Gå til innhold

har alle mistet vannet fort og gale?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller er det noen som har mistet litt og litt... sildring eller sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når jeg fødte første gang, så tok de vannet ca 2 timer før han han kom (hadde da ca 7 cm åpning).

Skrevet

Sist gang gikk vannet mitt uten at jeg skjønte det før flere dager etter fødselen. Var litt vått i trusa om kvelden før jeg skulle legge meg. Jeg trodde bare det var utflod, skifta og sov rolig natten igjennom. Neste morgen våknet jeg, gikk på do og riene begynte. Da jeg kom på sykehuset spurte de om de skulle ta vannet på meg så det skulle gå fortere. Det ville jeg, og da fosset det ut. Etter at barnet var født fant de ut at han hadde en virusinfeksjon (som kan være ganske vanlig hvis man har vannlekasje), men på spørsmål om vannet mitt hadde gått før jeg kom på sykehuset svarte jeg nei. Skjønte ikke at det var det som hadde skjedd.

Skrevet

Har født to ganger før, vannet har aldri gått her..

tenker litt at det er som på film..hehe..men så forteller folk at det har skjedd slik, som på film...

:-)

Skrevet

Med førstemann kom det litt og litt fostervann 1 døgn før riene startet. Med nr.2 kom alt fostervannet på en gang. Det var ikke sånn som på film akkurat, men jeg ble bra våt nedover buksa og i skoene:)

Skrevet

Er det mulig at vannet går, uten at man merker det og uten at det umiddelbart kommer rier?

Er dette farlig?

Gjør det vondt når vannet går (alt på en gang)?

Skrevet

Vannet mitt gikk sist gang. Det var ikke til å misforstå engang. Det sa POP og det kom fossende! Men husk at det bare er 20% dette skjer med. Vanligere at du starter med rier.

Skrevet

Forrige gang tok de vannet mitt etter 13 timer med rier. Det eneste jeg merket var at det kjentes ut som jeg tisset. Varmt og vått!

Ikke noen smerte i det heletatt.

Håper det skjer noe her snart. Har termin i morgen!!!!!!!!

Skrevet

Vannet mitt begynte å gå samtidig med at slimproppen kom. Så jeg la ikke merke til det før etter 12 timer at dette kunne være vannet. Men det kom sildrende litt etter litt, spesielt når jeg reiste meg opp. Men riene var ikke der før 24 timer senere. Da var det snakk om å sette i gang for det er infeksjonsfare for babyen dersom riene ikke starter av seg selv innen 24 timer etter vannavgang. Nå slapp jeg heldigvis det for en lege tøyde og pang! så var det i gang av seg selv.

Skrevet

Vet ikke hvor eller når vannet gikk sist gang.

Skrevet

Første gang kom alt som en foss, uten forvarsel.

Med snuppa hadde jeg rier i nærmere 10 timer uten at vannet gikk. Så det endte med at de "tok" vannet på sykehuset.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...