Gå til innhold

Skal til jordmor i dag.


mamman til karen elisabet.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gruer meg enormt mye.

 

Så det i dag tidlig at ikke urina mi var noe bra,håper det er en bagatel en uvi f.eks men har ikke symtomer på det heler men men.

 

Er 16+3 i dag er det mulig å høre fosterlyd da?

 

Og så har jeg en del spørsmål ang fødsel pga at jeg kommer til å måtte føde i et annet fylke en det jeg bor i. Kortere vei for meg til st olav en det er til elverum.

bare jeg husker alt når jeg kommer ditt kl 15 hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skriv en lapp! Hehe. Det må jeg begynne med tror jeg, for hvis jeg har mer enn ett spørsmål å tenke på så glemmer jeg alt med den dårlige hukommelsen min. Lykke til hos jordmor, det går nok kjempefint!

 

Det kan hende du kan høre fosterlyd nå ja :) Jeg hørte min i uke 13, men legen måte lete en stund.

Skrevet

det er godt mulig at jm hører fosterlyden, jeg hørte fosterlyden i uke 7! men det er veldig tidlig da..så du må ikke bli bekymret om hun ikke finner den!

og ikke bekymre deg for urinen din før hun har sjekket den :)

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...