klar for 3? Skrevet 18. oktober 2007 #1 Skrevet 18. oktober 2007 Gutten min har hatt feber og vært godt forkjølet i 2 dager nå, men i dag er han mye bedre. Siden han fremdeles hoster hardt er vi hjemme i dag også. Bedre å være på den sikre siden i stedet for å bli oppringt av barnehagen 2 timer etter at han er levert, tenker jeg. Men nå føler jeg nesten at jeg skulker. Han er jo mye bedre, bortsett fra den fæle hosten.
Gjest Skrevet 18. oktober 2007 #2 Skrevet 18. oktober 2007 Kommer an på formen det - hoste alene trenger ikke å bety hjemmedag. Men hvis gutten din hadde feber i går skal han jo uansett ha en feberfri hjemmedag, så i ditt tilfelle ville jeg absolutt blitt hjemme. Blir møkk-irritert på foreldre som ikke tar seg tid til å bli hjemme den ekstra dagen sånn at unga slipper å hangle i barnehagen. Kos dere med ekstra hjemmedag sammen!
Gjest Skrevet 18. oktober 2007 #3 Skrevet 18. oktober 2007 Siden yngstejenta her hoster stort sett hele tiden (astma) så har vi henne ikke hjemme bare pga hoste. Men har hun feber, da er hun selvsagt hjemme:) Men sikkert godt å få en ekstra dag hjemme med mammaen sin også
nickoline og supermann Skrevet 18. oktober 2007 #4 Skrevet 18. oktober 2007 kommer an på formen ellers........
vi blir 4 :o) Skrevet 18. oktober 2007 #5 Skrevet 18. oktober 2007 lillegutt har hostet nå i 4 uker, og han har fått påvist RS virus.. vi har vel vært hjemme 4 dager. Han er i fin form, bortsett fra hoste og slim. Legen sa vi fint kunne sende han så lenge allmenntilstanden er bra. Det er jo grenser for hvor mye man kan være borte fra jobb også da.. synes selv det er vanskelig! skulle gjerne vært hjemme med han når han er dårlig. Men de sier jo at de er dårlige det første året i barnehage da så..
Gjest Skrevet 18. oktober 2007 #6 Skrevet 18. oktober 2007 Ser det også an på formen hos gutten min jeg og. Om han er i fin form men hoster litt, så sender jeg han i bhg med hostesaft. Det har jeg gjort 2 ganger etter at han begynte i bhg, og dem har ikke ringt en eneste gang. Men når han har feber, så holer jeg han hjemme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå