Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2007 #1 Skrevet 18. oktober 2007 mens dere sitter her inne egentlig????? Virker som det er veldig mange som sitter her på dagtid. Da mener jeg etter 08:00 og før 19:00 ! Sitter vel alene på gulvet å leker seg tenker jeg, Uten noe form for stimulering av noe salg!
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 18. oktober 2007 #2 Skrevet 18. oktober 2007 Niks er i barnehagen!! Masse stimuli.
Diva Muffin Skrevet 18. oktober 2007 #3 Skrevet 18. oktober 2007 Hun sover helt uten noen form for stimulering, stakkar.
☆Anonymia☆ Skrevet 18. oktober 2007 #4 Skrevet 18. oktober 2007 neida,han sover,når han er våken så sitter han på fanget mitt,vi leker på gulvet,og spiser...og tenk,innimellom klarer jeg faktisk skrive noen setninger her på dib ? wow...helt utrolig..
Gjest Skrevet 18. oktober 2007 #5 Skrevet 18. oktober 2007 I barnehagen, og på skolen, og i det hele tatt vekk. Det kalles simultankapasitet og jeg er kongen av det - utrolig hvor mye jobb man får gjort ved siden av Dib.
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2007 #6 Skrevet 18. oktober 2007 Sitter du med ungen din på fanget når du sitter på dataen??? Ooooookei Hva med å gjøre litt husarbeid jenter!! Kom dere opp fra sofaen og tren de feite rumpene deres
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 18. oktober 2007 #7 Skrevet 18. oktober 2007 Forresten jeg tok feil. Glemte å ta henne med i barnehagen jeg gitt. Hun leker på motorvegen i stedet.
Cat.68 Skrevet 18. oktober 2007 #8 Skrevet 18. oktober 2007 Den eldste er vel i leiligheten sin tenker jeg, i det store hele har jeg vel ikke noe med hva han gjør. mellomste er i skolen, og lilljenta leker med dokkene sine akkurat nå.
ragna Skrevet 18. oktober 2007 #9 Skrevet 18. oktober 2007 jeg aner ikke! bør jeg ringe å spørre i bhg? hvor er dine forresten?
Cat.68 Skrevet 18. oktober 2007 #10 Skrevet 18. oktober 2007 Hvorfor da, når det finnes hushjelp og plastikkkirurger som gjør den jobben.
☆Anonymia☆ Skrevet 18. oktober 2007 #11 Skrevet 18. oktober 2007 aha jeg er ikke feit så det så må ikke hakke på andre selv om du er feit HI.. det er ikke pent.. husarbeidet er gjort igår det så det går heeelt fint..trenger ikke uroe deg for meg...
☆Anonymia☆ Skrevet 18. oktober 2007 #12 Skrevet 18. oktober 2007 dessuten sa jeg ikke han satt på fanget mitt mens jeg var på datan,han satt på fanget mitt PUNKTUM
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2007 #13 Skrevet 18. oktober 2007 hahaha, dette er morro ) Dere er hissige folkens! P.s: Jeg er ikke feit Ungene mine er i barnehagen, og jeg studerer Huset mitt er rent og pent også Dette var ett tull innlegg jenter Bra dere har lunta i behold HI
☆Anonymia☆ Skrevet 18. oktober 2007 #14 Skrevet 18. oktober 2007 er ikke hissig i det hele tatt jeg,svarer deg bare må jo få si at jeg ikke er feit,jeg HAR gjort husarbeidet igår og mini sover? eller ?
Cat.68 Skrevet 18. oktober 2007 #15 Skrevet 18. oktober 2007 Finnes ikke hissig, men dette var et innlegg og dette er kranglesiden. resten sier vel igrunn seg selv???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå