Gå til innhold

Hvor er ungene deres


Anbefalte innlegg

Skrevet

mens dere sitter her inne egentlig????? Virker som det er veldig mange som sitter her på dagtid. Da mener jeg etter 08:00 og før 19:00 !

 

Sitter vel alene på gulvet å leker seg tenker jeg, Uten noe form for stimulering av noe salg!

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Niks er i barnehagen!! Masse stimuli.

Skrevet

Hun sover helt uten noen form for stimulering, stakkar.

Skrevet

neida,han sover,når han er våken så sitter han på fanget mitt,vi leker på gulvet,og spiser...og tenk,innimellom klarer jeg faktisk skrive noen setninger her på dib ?

wow...helt utrolig..

Skrevet

I barnehagen, og på skolen, og i det hele tatt vekk. Det kalles simultankapasitet og jeg er kongen av det - utrolig hvor mye jobb man får gjort ved siden av Dib.

Skrevet

Sitter du med ungen din på fanget når du sitter på dataen??? Ooooookei

 

 

Hva med å gjøre litt husarbeid jenter!! Kom dere opp fra sofaen og tren de feite rumpene deres

Skrevet

Forresten jeg tok feil. Glemte å ta henne med i barnehagen jeg gitt. Hun leker på motorvegen i stedet.

Skrevet

Den eldste er vel i leiligheten sin tenker jeg, i det store hele har jeg vel ikke noe med hva han gjør. mellomste er i skolen, og lilljenta leker med dokkene sine akkurat nå.

Skrevet

jeg aner ikke! bør jeg ringe å spørre i bhg?

 

hvor er dine forresten?

Skrevet

Hvorfor da, når det finnes hushjelp og plastikkkirurger som gjør den jobben.

Skrevet

aha jeg er ikke feit ;) så det så ;)

må ikke hakke på andre selv om du er feit HI..

det er ikke pent..

husarbeidet er gjort igår det så det går heeelt fint..trenger ikke uroe deg for meg...:)

Skrevet

dessuten sa jeg ikke han satt på fanget mitt mens jeg var på datan,han satt på fanget mitt PUNKTUM ;)

 

Skrevet

hahaha, dette er morro :)) Dere er hissige folkens!

 

P.s: Jeg er ikke feit :) Ungene mine er i barnehagen, og jeg studerer :) Huset mitt er rent og pent også :)

 

Dette var ett tull innlegg jenter ;) Bra dere har lunta i behold

 

 

HI

Skrevet

er ikke hissig i det hele tatt jeg,svarer deg bare :)

må jo få si at jeg ikke er feit,jeg HAR gjort husarbeidet igår og mini sover?

eller ?

Skrevet

Finnes ikke hissig, men dette var et innlegg og dette er kranglesiden. resten sier vel igrunn seg selv???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...