førstegangforalt Skrevet 18. oktober 2007 #1 Skrevet 18. oktober 2007 Heia.. Jeg lekker en del fra brystene så jeg bruker ammeinnlegg, men har nå begynt og finne blod i "melken" som kommer ut... noen som vet noe om dette???
førstegangforalt Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter #2 Skrevet 18. oktober 2007 *dytter igjen jeg..* litt bekymra:S
2 prinser og en prinsesse Skrevet 18. oktober 2007 #3 Skrevet 18. oktober 2007 hadde eg våre deg så hadde eg kontakta legen eller jordmor..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå