Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2007 #1 Skrevet 18. oktober 2007 uff må spørre jeg:er det andre som har oppdaget at de har store mørke prikker eller flekker i "skrevet"???så i går og demå ha kommet nå i det siste.jeg prøvde å klemme på de og da bldde jeg friskt rødt blod. merket også at jeg hadde fått fryktelig mørk farge nede i der helt bak til rumpa.vet at det er vanlig å få mørkere brystvorter,stripe på magen og kjønnslepper når man er gravid,men dette er mitt 3 svangerskap og jeg har aldri hatt sånn før! er redd det skal være noe galt med de prikkene.hudkreft eller noe.
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2007 #2 Skrevet 18. oktober 2007 Hvordan ser de prikkene ut? Og er de vonde? Jeg har sånne kviselignende prikker i rompesprekken og fremover mot "musa".. Når jeg klemmer på de, kommer det ut en blank væske, og deretter blod om jeg klemmer mer.. Kjennes nesten ut som kviser.. Lurer også på hva dette kan være..
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2007 #3 Skrevet 18. oktober 2007 Det er helt sikkert bare små blodkar som har hovnet opp! Er normalt å hovne opp når det nærmer seg fødsel. Jeg blødde i rompen en dag jeg var på do, det var ikke vondt og jeg har ikke hemorrider, så jeg regner med at det var et lite blodkar som poppet! Det var også helt friskt, rødt blod. Snakk med jordmor dersom du er redd eller be legen om å se på det! Håper det går bra med deg, ikke noe særlig å være bekymret!
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2007 #4 Skrevet 18. oktober 2007 de er helt mørke.brune eller rødbrune.har en 5-6 stk på leppene der nede.virket som de er fyllt med blod ja.har en eneste hemoride. er vel kansje bare blodoppsamling da???såg så ekkelt ut men er ikke vondt. skal til jordmor til mandag,har termin om 3 uker. jeg kom hylende ned til gubben og spurte hvorfor ikke han hadde sagt fra om at jeg var så stygg der nede.hehe.var kansje litt fordramatisk av meg det....
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2007 #5 Skrevet 18. oktober 2007 har dere sjekka dere? høres jo ut som herpesutbrudd...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå