Stella82&lilleprinsen08 Skrevet 18. oktober 2007 #1 Skrevet 18. oktober 2007 legen fant en bilyd på hjertet mitt denne uka, på høyre siden,men ikke venstre. så jeg ble henvist videre til spesialist for å ta ultralyd av hjertet. Er det noen av dere som har hatt det noen gang og har det vært alvorlig? hun sa det mest sannsynlig ikke var noe, å kunne være pga svangerskapet, men blir jo ganske bekumret alikevel, siden det er hjertet:)
Kvitrebekk Skrevet 18. oktober 2007 #2 Skrevet 18. oktober 2007 Er i samme situasjon som deg. De har funnet en kraftig bilyd på hjertet og er henvist til hjertespesialist. Skal dit på mandag så jeg er veldig spent. Fått beskjed om at det ikke nødvendigvis bør være noe å bekymre seg for, men at det kan ha innvirkning på svangerskapet/fødsel. Så nå krysser vi fingre. Har du fått time hos spesialist?
Stella82&lilleprinsen08 Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. oktober 2007 hos meg fant de en veldig svak lyd da. var visst så vidt hun hørte den. har ikke fått time enda nei, hun mente det kunne ta en uke før jeg hørte noe. måtte du vente lenge på time? hvor langt er du på vei? selv er jeg 12+1. er også veldig spent. hun sa det visst ikke var så uvanlig at gravide kunne få det pga økt blodhjennomstrømming i svangerskapet tror jeg det var. ønsker deg masse lykke til i alle fall på mandag. lurer på om man får vite resultatet med en gang jeg. får vel bare vente og se
Lady78-prøver Skrevet 18. oktober 2007 #4 Skrevet 18. oktober 2007 hei! jeg er ikke gravid, men de legen min fant en bilyd på hjertet mitt for to år siden, ble sendt rett til spesialist, og han tok ultralyd. og han fant heldigvis ikke noe galt, fikk svar etter noen dager. Sjekket hjertet igjen nå i høst og da fant de ingen bilyd og alt var bra.
Stella82&lilleprinsen08 Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 18. oktober 2007 ok, takk for svar begge to. lady-78 måtte du vente lenge på time? tenker jo det verste jeg seff, er redd jeg må avbryte svangerskapet eller noe. får bare vente å se til timen
Stella82&lilleprinsen08 Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 18. oktober 2007 dytter litt.....
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 18. oktober 2007 #7 Skrevet 18. oktober 2007 Det er veldig vanlig å ha det når man er gravid, og det er ikke farlig )
Topsy med Skrevet 18. oktober 2007 #8 Skrevet 18. oktober 2007 Jeg har hatt bilyd på hjertet siden jeg ble født og har aldri vært til spesialist pga det som jeg vet hvertfall....da må det ha vært når jeg var veldig liten... ingen ting å bekymre seg for har legen min sagt...
Thea Marie* med 2 småtroll * Skrevet 18. oktober 2007 #9 Skrevet 18. oktober 2007 Jeg ble født med det og legene sa at jeg kom til å vokse det av meg når jeg var i 1 års alderen. Har ikke hørt noe mer om det.
Lady78-prøver Skrevet 18. oktober 2007 #10 Skrevet 18. oktober 2007 hei igjen! jeg ventet bare en dag på time, men hadde litt flaks for spesialisten hadde fått en avbestilling, så derfor gikk det så kjapt. ei jeg kjenner hun ventet i to uker på time, var heller ikke noe farlig med hennes bilyd på hjertet. håper du får time snart og slipper og vente lenge. Jeg ble super redd med en gang legen fant lyden, og tenke det verste, men har hørt i ettertid at de fleste som har en bilyd er det ingen fare med, og at lyden ofte forsvinner. Ønsker deg lykke til!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå