mine små alver... Skrevet 18. oktober 2007 #1 Skrevet 18. oktober 2007 Kunne jeg fått lov til å se? lager min nå men trenger litt ideer,er ikke helt god på dette. går det an å sette inn linker som man gjør i blogg? feks..oktober,når man trykker på den så kommer det en ny side med ting fra oktober????heheheh...setter stor pris på hjelp.
kissi85 Skrevet 18. oktober 2007 #2 Skrevet 18. oktober 2007 Jeg har side til min ufødte sønn, han som er i magen og skal ut om ikke latfor lenge nå, har termin 24 november! Er ganske fersk men har gjort noe der til han kommer og jeg får litt mer bilder og historie men siden er ihvertfall http://varbaby.piczo.com. Så du kan jo se!!!
vi blir 5, 25 sept :) <3 Skrevet 18. oktober 2007 #4 Skrevet 18. oktober 2007 www.piczo.com/babyen08 har ikke gjort så masse enda...men kommer mere etter hvert...
Mamma'n til A&L&J! :) Skrevet 18. oktober 2007 #5 Skrevet 18. oktober 2007 Vi har piczo-side, forsøker å oppdatere jevnlig, men det tar jo litt tid... :-) Bare kom og se: www.barebodil.piczo.com
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå