Gå til innhold

Illeluktende renselse :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fødte for snart 4 uker siden og har de siste ukene vært plaget med at renselsen lukter ganske så ille. Har søkt litt på nett for å finne ut hva dette kan være. Men ble ikke så mye klokere av det. Man må vistnok ha feber for at det skal være en infeksjon. Men jeg har ikke feber.

Er det noen som har hatt renselse som har luktet skikkelig ille uten at det har vært noe galt????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor ille er ille?

Jeg kjente jo en lukt,men ingen stank. Gi det 2 uker til.....da skal man jo ha sluttet å blø.

Skrevet

Det er så ille at samboer kommenterte at det luktet stygt da han kom inn på badet når jeg satt på do.

Men jeg har ikke noe vondt eller kløe så jeg kan jo ikke tro at det er noe infeksjon.

Men det lukter råttent og blodet er brunfarget.

Skrevet

Hos meg lukta det såpass at jeg kjente lukta når jeg satt på do. Men ikke ellers for å si det sånn. Skal vistnok være litt rar lukt da. Blodet skal være brunfarget, det er jo gammelt blod.

Skrevet

Jeg fikk høre at hvis renselsen ble stinkende så skulle jeg kontakte lege. Skulle være menslukt, bare litt sterkere men ikke vond lukt som du beskriver. Ville ihvertfall tatt en telefon for ville gjort alt for å unngå en infeksjon, da går det lang tid før du blir bra igjen. Jeg hadde endel sting så satt i grønnsaksbad to ganger for dagen, vasket meg også med vann etter hvert dobesøk. Også lurt å føne etter toalettbesøk framfor å bruke papir.

Skrevet

Kjøpte du grønnsåpe på apoteket??

Jeg skal på helsestasjonen og veie lille frøkena i dag. Kanskje jeg kan spørre helsesøster?? Har de kunnskap om slikt tror du??

Skrevet

Det skal de absolutt ha kunnskap om så jeg ville spurt for ville ikke gått rundt med noe sånt når det gjelder underlivet. Jeg kjøpte grønnsåpe på apotek ja, husker ikke helt men mener jeg satt kun de første 4 ukene? Tok litt i en balje og så VELDIG viktig å dusje godt etterpå for ellers har grønnsåpen motsatt virkning. Du skal gjerne også snart på 6 ukers kontroll hos fastlege? Jeg gikk en uke før fordi jeg begynte å blø sånn igjen men alt var ok heldigivs. Lykke til!

Skrevet

Tusen takk for svar. Skal spørre på helsestasjonen også går turen rett til apoteket etterpå :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...